آغاز کارگاه آموزشی عکاسی

دکتر ترابی: انتقال حس به مخاطب هنر عکاس است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه عکاسی هنر و مهارت است و در کنار هنر عکاسی باید نحوه استفاده از ابزار عکاسی را هم یاد بگیریم گفت: سینا رسانه یک رسانه علمی است به همین منظور حساب کاربری سازمانی دانشگاه در آپارات ایجاد شده است و با استفاده از ظرفیت این شبکه اجتماعی مردمی و پربازدید فعالیت های دانشگاه در عرصه خدمت به مخاطبان و بیماران به خوبی به نمایش در می آید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مراسم افتتاح کارگاه آموزش عکاسی با حضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی و رابطین روابط عمومی واحدهای دانشگاه در 16 مرداد 1402 در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه دکتر ترابی با بیان اینکه دنیا و فناوری های آن در حال تغییر و پیشرفت است گفت: سازمان های بزرگ، سرمایه گذاری های عظیمی را برای رسانه ای شدن انجام می دهند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، با اشاره به ضرورت استفاده از ابزار رسانه ای برای رسانه ای شدن گفت: تولید تصویر مناسب یکی از ابزارهای مهم رسانه است که همراه با انتقال پیام باید حس را به مخاطب انتقال دهد.
وی انتقال حس به مخاطب را هنر عکاس دانست و گفت: تسلط به ابزار می تواند مهارت هنر عکاسی را به منصه ظهور برساند.
دکتر ترابی با بیان اینکه سینا رسانه به عنوان یک رسانه علمی رسالت جدیدی را به عهده دارد گفت: حساب کاربری دانشگاه در آپارات ایجاد شده و پویش استفاده از ظرفیت آپارات در مراکز به منظور نمایش فعالیت های دانشگاه در عرصه خدمت به مخاطبان و بیماران آغاز شده است.
دکتر ترابی به راه اندازی بخش دیگری در سایت اصلی دانشگاه با عنوان Gat care )مراقبت سلامت( اشاره کرد و افزود: این بخش به معرفی خدماتی واحدهای تحت پوشش برای مخاطبان و بیماران ایجاد شده که کمک می کند دانشگاه به خوبی شناخته و ظرفیت ها به خوبی به نمایش گذاشته شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به اینکه کارگاه آموزش عکاسی در 7 جلسه برگزار می شود گفت: امیدواریم در پایان جلسات بتوانیم از توانمندی ها در عملکرد همکاران بهره مند شویم.
وی تصریح کرد: مجموعه فعالیت هایی که انجام می شود و ساختار تشکیلات جدیدی که به زودی عرضه می شود برای این است که بتوانیم یک پویایی قابل قبولی را در سطح روابط عمومی واحدها داشته باشیم تا با ایجاد شوق و علاقه برای همکاران خارج از روابط عمومی تمایل آنها را به همکاری با روابط عمومی ایجاد کنیم.
دکتر ترابی با اشاره به شکل گیری ساختار سینا رسانه، حاضران جلسه را نمایندگان سینا رسانه در واحدهای مختلف دانشگاه خواند و افزود : در قسمت Gate care خدماتتان را به شکل سناریو باید مشخص کنید و فیلم خود را با عنوان تامز جی سی انتشار دهید.
 
 
 
 
 
 
 
زهرا  حری
تهیه کننده:

زهرا حری

تصاویر

آغاز کارگاه آموزشی عکاسی آغاز کارگاه آموزشی عکاسی آغاز کارگاه آموزشی عکاسی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *