دکتر مقیمی بر ضرورت تقویت بنیه علمی و توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد

نشست ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور ارتقا بنیه علمی، تشویق و توانمندسازی دانشجویان در عرصه های فرهنگی، علمی و پژوهشی برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر احسان مقیمی، دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تهران در جلسه دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تهران‌ 23 آبان 1402 با اشاره به اهمیت موضوع توانمندسازی دانشجویان گفت: این جلسه با حضور دکتر علامه، معاون آموزشی دانشگاه، دکتر پورشهیدی مدیر امور آموزشی دانشگاه، مسئولان آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگان دانشجویان شاهد با هدف برنامه ریزی و تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شد.
دبیر ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه، افزایش سطح علمی و مهارتی دانشجویان را مهم خواند و گفت: در این خصوص چگونگی تقویت بنیه علمی دانشجویان از طریق خدمات استاد مشاور و دانشجویان همیار مورد بحث قرار گرفت.
وی افزود:همچنین در همین راستا تشویق و توانمندسازی دانشجویان در عرصه های فرهنگی، علمی و پژوهشی مورد تبادل نظر قرار گرفت تا در این زمینه شیوه مطلوبی به کار گرفته شود.
دکتر مقیمی از دیگر مباحث این نشست را برنامه ریزی در زمینه برگزاری دوره های فرهنگی، آموزشی و تفریحی عنوان کرد.
در این جلسه هر یک از اعضا در خصوص مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر کردند.
زهرا  حری
تهیه کننده:

زهرا حری

تصاویر