آماده سازی فضای مسجد امام علی (ع) مجتمع کوی به مناسبت مراسم معنوی اعتکاف

همزمان با فرا رسیدن ایام معنوی اعتکاف، صبح روز چهارشنبه 4 بهمن ماه 1402، فضای مسجد امام علی (ع) مجتمع سراهای دانشجویی کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران مهیای مراسم شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، علیرضا عباسپور مسئول تأسیسات واحد فنی و مهندسی معاونت گفت: همکاران این واحد از ابتدای صبح تا پاسی از شب مسجد امام علی (ع) را آماده برگزاری مراسم معنوی و مذهبی اعتکاف برای دانشجویان دختر و پسر دانشگاه کردند.
وی افزود: پس از جداسازی و تفکیک فضای دختران و پسران با نصب اسپیس و پرده های مناسب، بنر مراسم اعتکاف و پرده پنجره های مسجد هر دو قسمت دختران و پسران پس از شست و شو نصب شد.
عباسپور از تلاش و همراهی کارکنان واحد تاسیسات برای آماده کردن فضای مسجد برای امر اعتکاف دانشجویان گفت: کارکنان واحد تاسیسات با عشق به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به صورت شبانه روزی برای آماده سازی مسجد برای مراسم اعتکاف دانشجویان فعالیت کردند و همچنین آشپزخانه مسجد با تعمیر و تجهیز آن، مهیای پذیرایی سحری و افطار از معتکفین است.
مسئول تأسیسات معاونت در بخش دیگری افزود: ساخت، جوشکاری و نصب حفاظ راه پله های ساختمان نمازخانه شهرک متاهلین در راستای ایمنی راه پله ها برای نمازگزاران و فرزندان دانشجویان ساکن در سرای متاهلی نیز انجام شده است.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی