انتصاب عبدالحسن گناوه به سمت رئیس اداره استخدام و مشمولین طرح نیروی انسانی مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

عبدالحسن گناوه به سمت رئیس اداره استخدام و مشمولین طرح نیروی انسانی مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد.

عبدالحسن گناوه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، طی حکمی از سوی علیرضا عرب یارمحمدی مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه، عبدالحسن گناوه به سمت رئیس اداره استخدام و مشمولین طرح نیروی انسانی مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه منصوب شد.
متن حکم به شرح زیر است؛
 
جناب آقای عبدالحسن گناوه
 
با سلام و احترام،
باتوجه‌به تعهد و توانمندی جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به سمت «رئیس اداره استخدام و مشمولین طرح نیروی انسانی این مدیریت» منصوب می‌گردید تا با رعایت جوانب شرعی و قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام فرمایید. امید است با استعانت از خداوند متعال و مشارکت و مساعی کلیه همکاران محترم تلاش خویش را برای انجام وظایف محوله و پیشبرد اهداف دانشگاه به کار گیرید. توفیق روزافزون شما را در پیشبرد اهداف دانشگاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم. 
 
علیرضا عرب یارمحمدی
مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *