بازدید دکتر سید مهدی رضایت معاون آموزشی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از امکانات آموزشی بیمارستان بهارلو

دکتر سید مهدی رضایت معاون آموزشی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه دکتر امید امینیان رئیس دانشکده پزشکی پردیس بین الملل از امکانات و شرایط آموزشی بیمارستان بهارلو بازدید کردند.

️به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان بهارلو، شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ دکتر سید مهدی رضایت معاون آموزشی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه دکتر امید امینیان رئیس دانشکده پزشکی پردیس بین الملل و دکتر سیامند انوری مدیر بیمارستان از امکانات آموزشی بیمارستان بازدید کردند.
️در این بازدید که از واحد اسکیل لب، پاویونهای استیجرها، دانشجوها و فراگیران بین الملل، کتابخانه، واحد آموزش و ... بازید شد دکتر سید مهدی رضایت گفت: بیمارستان بهارلو با توجه به اینکه در منطقه جنوب شهر قرار دارد و در حوزه درمان فعال است، با تلاشهای زیادی که از طرف مدیران ارشد بیمارستان در این سالیان انجام شده به لحاظ آموزشی نسبت به خیلی از بیمارستانهای آموزشی دیگر، پیشرفت چشمگیری داشته و دارای امکانات آموزشی خاصی است که جوابگوی دانشجویان داخلی و بین الملل است.
️وی وضعیت پاویونها و اتاق استراحت دانشجویان را در سطح عالی توصیف کرد و از زحمات رئیس، مدیر و معاونین آموزش و درمان بیمارستان برای فراهم کردن این امکانات تقدیر کرد.

 

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر