برگزاری جلسه دبیران شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با مدیر امور دانشجویی

دبیران شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور مهندس فرشاد میرزایی مدیر امور دانشجویی در راستای چالش های رفاهی و صنفی دانشجویان به بحث و بررسی پرداختند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این جلسه 9 اسفند ساعت 13:30 تا 16 با حضور مهندس فرشاد میرزایی مدیر امور دانشجویی، خدیجه شیخ عبداله مسئول انتخابات شورای صنفی، محمدابراهیم انجمنی کارشناس خدمات دانشجویان و دبیران شورای صنفی برگزار شد.
در این نشست اعضای شورای صنفی برخی چالش ها و مشکلات دانشجویان، ارتقای کیفیت غذا، اتوماسیون تغذیه، موضوعاتی درخصوص اسکان، امکانات ورزشی در خوابگاه نوفلاح و ... را بیان و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
مهندس میرزایی ضمن بحث و بررسی موارد مطرح شده توسط دبیران اظهار داشت: موارد فوق مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و سعی خواهد شد تا به نتیجه برسد.
مدیر امور دانشجویی افزود: یکی از وظایف شورای صنفی این است که اگر مشکلی بعد از مطرح شدن حل نشد این شورا پیگیر این موضوع باشد تا زمانی که مشکل رفع شود و ما برای همه موارد و مشکلات به دست یاری شما دانشجویان نیاز داریم تا شرایط بهتری برای زندگی شما عزیزان مهیا شود.
در ادامه انجمنی گفت: بعضی مشکلات تا رفع کامل آن ها نیاز به زمان و صبر بیبشتر دارد که امیدواریم اعضای شورای صنفی این موضوعات را با دانشجویان دیگر درمیان بگذارند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر