برگزاری سومین جلسه کمیته بین بخشی پیشگیری از خودکشی در شهرستان اسلامشهر

واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، سومین جلسه کمیته پیشگیری از خودکشی را با حضور ادارات عضو کمیته پیشگیری از خودکشی شهرستان برگزار کرد.

برگزاری سومین جلسه کمیته بین بخشی پیشگیری از خودکشی در شهرستان اسلامشهر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، چهار شنبه 20 تیر 1403 واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، سومین جلسه کمیته پیشگیری از خودکشی را با حضور ادارات عضو کمیته پیشگیری از خودکشی شهرستان برگزار کرد. در ابتدای جلسه دکتر مرجان فتحی، کارشناس مسئول واحد سلامت روان شبکه کاهش دسترسی به ابزار کشنده به ویژه قرص برنج و لیدوکائین را از اهداف برگزاری جلسه معرفی کرد. در این جلسه  مصوب شد پلیس فتا و سازمان نظام پزشکی نظارت بیشتری بر فروش اینترنتی دارو و اسنپ دارو جهت پیشگیری ار خودکشی داشته باشند. در ادامه زهرا مولایی کارشناس بهداشت محیط شبکه گزارشی از  بازدیدهای صورت گرفته از عطاری ها، داروخانه ها و وضعیت آب منطقه شهرک امام حسین (ع) ارائه کرد. فتحی خاطر نشان کرد: بر اساس هدف استراتژی برنامه ملی پیشگیری از خودکشی، شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر  موظف به جمع آوری، تجمیع و ثبت کلیه موارد شناسایی شده اقدام به خودکشی و فوت ناشی از آن در سامانه ثبت رفتارهای خودکشی وزارت بهداشت است. همچنین این شبکه آمار را به صورت ماهیانه رصد و در مواقع و بر حسب نیاز مداخله می کند.

در پایان هر یک از اعضاء کمیته نظرات پیشنهادی خود را بیان کردند.

محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

برگزاری سومین جلسه کمیته بین بخشی پیشگیری از خودکشی در شهرستان اسلامشهر برگزاری سومین جلسه کمیته بین بخشی پیشگیری از خودکشی در شهرستان اسلامشهر برگزاری سومین جلسه کمیته بین بخشی پیشگیری از خودکشی در شهرستان اسلامشهر برگزاری سومین جلسه کمیته بین بخشی پیشگیری از خودکشی در شهرستان اسلامشهر برگزاری سومین جلسه کمیته بین بخشی پیشگیری از خودکشی در شهرستان اسلامشهر برگزاری سومین جلسه کمیته بین بخشی پیشگیری از خودکشی در شهرستان اسلامشهر برگزاری سومین جلسه کمیته بین بخشی پیشگیری از خودکشی در شهرستان اسلامشهر برگزاری سومین جلسه کمیته بین بخشی پیشگیری از خودکشی در شهرستان اسلامشهر برگزاری سومین جلسه کمیته بین بخشی پیشگیری از خودکشی در شهرستان اسلامشهر برگزاری سومین جلسه کمیته بین بخشی پیشگیری از خودکشی در شهرستان اسلامشهر برگزاری سومین جلسه کمیته بین بخشی پیشگیری از خودکشی در شهرستان اسلامشهر برگزاری سومین جلسه کمیته بین بخشی پیشگیری از خودکشی در شهرستان اسلامشهر برگزاری سومین جلسه کمیته بین بخشی پیشگیری از خودکشی در شهرستان اسلامشهر برگزاری سومین جلسه کمیته بین بخشی پیشگیری از خودکشی در شهرستان اسلامشهر