برگزاری نشست منطقه ده آمایشی شورای انضباطی با موضوع حجاب و عفاف

با حضور دبیران و کارشناسان شورای انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران و علوم بهزیستی و توانبخشی نشست منطقه 10 در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این نشست چهارشنبه 10 خردادماه 1402 از ساعت 8 با حضور دبیران و کارشناسان شوراهای انضباطی برگزار و موضوع حجاب و عفاف دانشجویی در محیط های آموزشی و درمانی توسط دبیران شورای انضباطی دانشگاه های منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در این خصوص راهکارهای لازم ارائه شد.
مهندس سید صومعه دبیر شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه قشر جوان و فرهیخته و پایبند به قوانین جاری کشور در حوزه حجاب هستند، هر چند که معدود افرادی که تحت تأثیر فضای مجازی و تبلیغات سوء قرار گرفته و باعث حجاب خارج از عرف آنان شده است.
وی افزود: انشاالله در آینده با آموزش در این خصوص و فرهنگ سازی لازم رعایت پوشش و رفتار حرفه ای در محیط های آموزشی و درمانی انجام شود.
ایشان با تأکید بر رعایت قوانین و آئین نامه های موجود در سطح دانشگاه برای همه دانشجویان گفت: دانشجویان دانشگاه ها به عنوان الگوی راهبری در جامعه در حوزه های مختلف از جمله رعایت قوانین پوشش هستند.
علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *