دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه برتر «کسب‌ و کار فناورانه» دانشجویی جشنواره ملی شیخ‌الرئیس را کسب کردند

نخستین همایش ملی فناوری‌های نوین آموزش علوم پزشکی «کنگره و جشنواره ملی شیخ‌الرئیس» با هدف ارتقای فناوری‌های نوین و تعیین نقشه راه فناوری در آموزش و پژوهش توسط وزارت بهداشت برگزار و تیم دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به سرگروهی مهدی زارع زاده رتبه برتر این جشنواره را کسب کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این همایش به همت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روزهای ۱ تا ۳ آذرماه 1402 در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار شد.
ارائه طرح‌های نو و تجارب برتر، عرضه محصولات و دستاوردهای فناورانه در نمایشگاه جانبی و برگزاری استارت‌آپ‌های دانشجویی از دیگر برنامه‌های این همایش سه روزه بود.
در بخش استارتاپ دانشجویی ۸۰ طرح نوآورانه ارائه شد که پس از غربالگری اولیه و داوری نهایی بین بیش از ۲۰ تیم، سید مهدی زارع زاده دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به عنوان سرگروه تیم الویتا موفق به کسب عنوان رتبه برتر کسب‌ و کار فناورانه دانشجویی با عنوان صاحبان کسب و کار فناورانه دانشجویی الویتا (سیستم تعاملی جهت آموزش و افزایش پایبندی فراگیران به چک لیست ها و الگوریتم های درمانی به روز بر مبنای بازی وارسازی و آموزش حرفه ای) شد.
توضیح اینکه اعضای گروه تیم الویتا را سیدمهدی زارع زاده، زهرا حیدری، احسان صفایی، مهدیه رضایی، صالحه جوانمرد، امیرحسین فاطمی گروهی و علیرضا دانشور تشکیل دادند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی