میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران از کنگره و جشنواره ملی شیخ‌الرئیس

دکتر بدو: جشنواره ملی شیخ‌الرئیس به منظور تببین ضرورت به کارگیری فن آوری های نوین پزشکی در ارتقا کیفیت آموزش علوم پزشکی برگزار می شود

دبیر علمی همایش ملی شیخ‌الرئیس با اشاره به تاثیر افزایش کیفیت آموزش علوم پزشکی در ارتقا سلامت جامعه گفت: هدف از برگزاری این همایش، اعتلای سطح آموزش پزشکی با استفاده از فناوری‌های نوین‌پزشکی در کشور است و همراهی دانشگاه‌ها و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی باعث می‌شود تا جشنواره‌ای پویا و مورد استقبالی داشته باشیم.

دکتر بدو

به گزارش خبرگزاری روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر رضا شروین بدو، دبیر علمی جشنواره ملی شیخ‌الرئیس، از برگزاری این جشنواره در تاریخ یکم تا سوم آذرماه 1402 در مرکز همایش های رازی و بخش استارتاپی آن در سالن همایش‌های مرکز طبی کودکان خبر داد و گفت: این جشنواره به‌منظور توسعه به‌کارگیری فناوری‌های نوین‌پزشکی در عرصه ارتقا آموزش علوم پزشکی برگزار می‌شود.

دبیر علمی همایش با اشاره به تاثیر افزایش کیفیت آموزش پزشکی در ارتقا سلامت جامعه گفت: محورهای مورد بحث و تبادل نظر این جشنواره، گفتمان‌سازی، آموزش فناوری، فناوری‌های همگرا شامل، فناوری‌های زیستی، شناختی، نانو و اطلاعات در حوزه ارتقا آموزش و تکنولوژی است.
 
وی افزود: در این همایش مباحث مربوط به سیاست‌گذاری‌های کاربرد فناوری‌های نوین، لزوم تشکیل هسته‌های فناور، کاربست فن آوری در آموزش پزشکی، شبیه‌سازی، هوش مصنوعی، رباتیک مطرح می‌شود و در بخش دانشجویی استارتاپ‌ها و معرفی بهترین فناوری‌ها در آموزش پزشکی موردتوجه قرار دارد.
 
دکتر بدو با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران به‌عنوان دانشگاه مادر با سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نقش مهمی را در زمینه آموزش پزشکی ایفا می‌کنند افزود: در این جشنواره طرح‌هایی از دانشگاه علوم پزشکی تهران خواهیم داشت.
 
دبیر علمی همایش، با بیان اینکه این همایش با همراهی، معاونت‌های بهداشت و آموزش پزشکی، مرکز تحقیقات علمی راهبردی آموزش پزشکی (نصر)، دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و انجمن‌های مرتبط با آموزش پزشکی کشور برگزار می‌شود گفت: حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باعث می‌شود که اعضای هیئت‌علمی، فراگیران و افرادی که در زمینه آموزش پزشکی و تأثیر فناوری‌ها در آموزش پزشکی  نقش دارند ایده‌های خود را مطرح کنند تا بتوانیم آموزش پزشکی خود را در این زمینه ارتقا دهیم.
 
وی با دعوت از دانشگاه‌ها برای شرکت در فراخوان جشنواره گفت: این همایش فرصت مناسبی برای متخصصین و فعالان حوزه‌های مختلف فناوری‌های آموزش پزشکی برای معرفی فناوری‌های این حوزه و کاربرد آن در ارتقای کیفیت آموزش علوم پزشکی، است و امیدواریم که اعضای هیئت‌علمی دانشگاه، دانشجویان و فراگیران طرح‌های متعددی را برای همایش و شرکت در جشنواره ارائه دهند تا مانند همیشه سرافراز باشیم.
 
دکتر بدو با بیان اینکه این همایش یک همایش ملی است بر مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تأکید کرد و افزود: هدف از برگزاری این همایش، اعتلای سطح آموزش پزشکی با استفاده از فناوری‌های نوین‌پزشکی کشور است و همراهی دانشگاه‌ها و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی باعث می‌شود تا جشنواره‌ای پویا و مورد استقبالی داشته باشیم.
زهرا  حری
تهیه کننده:

زهرا حری

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

//////

//////

02/06/08 - 08:09

سلام.... این مرد چقدر خوبه.خدا حفظش کند.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *