• تاریخ انتشار : 1401/12/22 - 14:16
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 166
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در امور ایثارگران و مدیر دفتر امور ایثارگران با فرزندان شهدای بیمارستان سینا

دکتر کشاورز مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهراندر امور ایثارگران به همراه دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا با فرزندان شهید بیمارستان سینا دیدار کردند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، یکشنبه 21 آذر 1401 دکتر کشاورز مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران به همراه دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا با فرزندان شهید بیمارستان سینا دیدار کردند.

در این دیدار که مهندس مخبر مشاور رئیس بیمارستان و مهندس ذاکری مسئول ایثارگران بیمارستان حضور داشت دکتر کشاورز ضمن یادآوری هشت سال دوران دفاع مقدس از ایثار و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدای آن دوران تمجید کرد.
وی در دلجویی از فرزندان شهدا که گاهی مورد بی‌مهری جامعه قرار می‌گیرند گفت: حتی در دوران دفاع مقدس عده‌ای بودند که بدون توجه به شرایط جنگ و سختی‌ها و مشکلات اقتصادی مردم را با احتکار و گران‌فروشی مردم را تحت‌فشار می‌گذاشتند و نیروهای جهادی و انقلابی را مورد تمسخر و سرزنش قرار می‌دادند؛ ولی ایثارگران و خانواده‌هایشان بدون توجه به این کم‌لطفی‌ها به تکلیف خود عمل کردند. شما فرزندان شهدا که رسالت پیام‌رسانی خون‌های مقدس پدرانتان را بر عهده دارید، ان‌شاءالله با صبر و شکیبایی و استقامت بیشتر ادامه‌دهنده اهداف متعالی شهدا هستید.
سپس فرزندان شهدا سؤالات و مشکلات خود را مطرح کردند و دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران به آنها پاسخ داد.
در این دیدار با تقدیم هدایایی از فرزندان شهدا تقدیر به عمل آمد.

  • گروه خبری : دفتر امور ایثارگران
  • کد خبر : 231700
عکاس
حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

عکاس

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *