زنگ آغاز اولین مدرسه تابستانه فرهنگی و هنری فرزندان کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه به صدا درآمد

مدرسه تابستانه فرهنگی و هنری فرزندان کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در رشته های متنوع فرهنگی و هنری آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، مدرسه تابستانه فرهنگی و هنری به همت کمیته فرهنگی جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی تهران و با هدف توسعه و گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی و ایجاد نشاط و امید در بین فرزندان خانواده دانشگاه از 24 تیرماه روزهای شنبه تا دوشنبه تا 13 شهریور 1402 آغاز به کار کرد.
در این مدرسه فرزندان در رده سنی 7 تا 12 سال در رشته های سفالگری، خوشنویسی، خلاقیت با اشیاء و کاردستی، داستان نویسی کودکانه و تصویر سازی بر اساس داستان، پرورش گل و گیاه، رایانه، اوریگامی، پتینه روی چوب، سرود و تئاتر در محل خانه فرهنگ مجتمع کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران آموزش می بینند.
توضیح اینکه، همکاران می توانند تا 4 مرداد 1402 برای ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند (بصورت 3 روز در هفته یا روزانه)، همچنین وسیله ایاب و ذهاب (از درب معاونت فرهنگی و دانشجویی)، میان وعده و ناهار مهیا است.
علاقه مندان به شرکت در مدسه تابستانه برای ثبت نام 
با همراه داشتن کپی حکم کارگزینی و کپی شناسنانه فرزند خود در ساعات اداری به فاطمه سعیدی کارشناس مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی، به آدرس خیابان قدس، نبش کوچه باستانی پاریزی، ساختمان معاونت فرهنگی و دانشجویی (شماره 21)، طبقه دوم مراجعه کنند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *