• تاریخ انتشار : 1400/04/22 - 07:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 407
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی روش های مدیریت و کاهش مصرف انرژی در جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و پدافند غیرعامل بیمارستان فارابی

مدیریت مصرف بهینه انرژی و اصلاح الگوی مصرف به ویژه کاهش مصرف برق اصلی ترین موضوع مطرح شده در جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و پدافند غیرعامل بود.

بررسی روش های مدیریت و کاهش مصرف انرژی در جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و پدافند غیرعامل بیمارستان فارابی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، جلسه مجازی کمیته مدیریت خطرحوادث و پدافند غیرعامل این مرکز دوشنبه 21 خرداد 1400 با حضور دکتر محمد سلیمانی، مسئول فنی، سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر، مدیر پرستاری این بیمارستان برگزار شد.
علی اکبر عسگری، مسئول واحد مدیریت خطر، حوادث و پدافند غیرعامل بیمارستان ابتدا گزارشی از فعالیت های این واحد ارائه کرد و اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی و ارتقا مصرف بهینه انرژی بازدیدهای مختلفی را از درمانگاه ها، بخش ها و واحدهای اداری را در راس کار قرار دادیم و سپس بررسی ها و پیگیری های لازم جهت رفع بعضی از موارد انجام شد. وی همچنین از واحده هایی که مدیریت انرژی را در راس کار خود قرار داده بودند قدردانی کرد.  
مسئول واحد مدیریت خطر و حوادث بیمارستان همچنین به نامه های ارسالی از معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی، معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی و همچنین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره کرد و گفت: در این نامه ها شیوه نامه هایی برای کاهش مصرف برق، مدیریت بهینه انرژی، اصلاح الگوی مصرف، نحوه مدیریت ذخایر سوخت وژنراتورهای برق اضطراری و اقدامات پدافند در خصوص قطع برق جهت عملیاتی کردن بیمارستان ارائه شده بود. عسگری در ادامه توضیحاتی در مورد نامه ارسالی از وازرت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مورد رفع نواقص فیزیکی، مناسب سازی اماکن درمانی، پاراکلینیک و توانبخشی جهت بهره مندی جمعیت سالمند و افراد کم توان به منظور تسهیل دسترسی عادلانه و منصفانه آحاد جامعه ارائه داد.
  • گروه خبری : بیمارستان فارابی
  • کد خبر : 193265
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *