بیست و چهارمین سمینارسالیانه فارابی/ پیام دبیر علمی سمینار

دکتر سید ضیاء الدین طباطبائی، دبیر بیست و چهارمین سمینار سالیانه چشم پزشکی فارابی ، در پیامی از چشم پزشکان سراسر کشور برای شرکت در این سمینار دعوت کرد.

هوالعلیم
همکاران ارجمند
گذر زمان حاکی از برگزاری سمینار فارابی در تاریخ 14 – 12 اردیبهشت 1397می باشد. براستی یکی از شاخصه های مهم هرمرکزآکادمیک، داشتن برنامه های آموزشی مدون آن است؛که فارابی از این لحاظ بی نظیر می باشد.
سمینار سالیانه فارابی، از گرانبهاترین میراث گذشتگان به نسل های بعد می باشد و برگزاری و پاسداشت آن وظیفه همه ماست.
بنده معتقدم تجمیع سمینارهای دانشگاهی، حس رقابت علمی و پویایی را ازبین خواهد برد و فرصت رقابت سازنده را از مراکز سلب می کند. از ان روست که جامعه چشم پزشکی فارابی( با اکثریت مطلق همکاران) خواستار برگزاری سمینار به صورت اختصاصی و مستقل بوده و قطعا با توجه به توان علمی بسیار بالای اعضا هیات علمی خصوصا نسل جوان، مشکلی در اجرای آن نداشته و نخواهد داشت.
بیست و چهارمین سمینار فارابی سمینار سالیانه چشم پزشکی فارابی به روال همه ساله در فصل بهار و اردیبهشت ماه به مدت 3 روز برگزار می شود.12 سمپوزیوم و 20 کارگاه آموزشی در رشته های تخصصی چشم به صورت سخنرانی و بحث در پنل های مختلف، مطالب کاملا کاربردی را برای چشم پزشکان ارائه می کنند. چند برنامه جانبی متنوعی مانند برنامه چشم پزشکان جوان، جشنواره فیلم و عکس، همایش راهنمایی موفقیت در آزمون های بورد و بین المللی، برنامه های ورزشی و بالاخره شب فارابی با حضور خانواده بزرگ فارابی، به ویژه فارغ التحصیلان فارابی خواهیم داشت.
به امید دیدار خانواده بزرگ چشم پزشکی ، خصوصا خانواده فارابی در بیست و چهارمین سمینار سالیانه فارابی.
دکتر سیدضیاالدین طباطبائی
دبیر علمی بیست و چهارمین سمینار سالیانه چشم پزشکی فارابی

معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي