دانشکده مجازی با همکاری مدیریت روابط عمومی دانشگاه کارگاه «تکنیک های پست گذاری در اینستاگرام و ابزارهای مورد نیاز» را برگزارکرد
کارگاه «تکنیک های پست گذاری در شبکه مجازی اینستاگرام و ابزارهای مورد نیاز» با حضور بیش از 85 مخاطب آنلاین، مدیران و کارشناسان روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه به میزبانی دانشکده مجازی و با همکاری مدیریت روابط عمومی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده مجازی، این دانشکده با همکاری مدیریت روابط عمومی دانشگاه، در ادامه اهداف توسعه محور و ارتقای مدیران و کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه، کارگاه «تکنیک های پست گذاری در شبکه مجازی اینستاگرام و ابزارهای مورد نیاز» را برگزار کرد.
در این نشست مجازی که با حضور بیش از 85 مخاطب علاقه مند به این حوزه 12 دی 1400 برگزار شد، مهندس سارا نعیمی رئیس اداره اطلاع رسانی الکترونیک روابط عمومی دانشگاه به موضوع شبکه های مجازی و ضرورت آن در جایگاه رسانه پرداخت. وی به انواع محتوای شبکه های مجازی به ویژه اینستاگرام اشاره کرد و گفت: روش های تولید محتوا در اینستاگرام بصورت متنی، صوت و ویدئو است که می تواند در قالب های خبری، آموزشی، سخن بزرگان، تبریک مناسبت ها، لایو، سرگرمی، مسابقه، سوالات پرتکرار، مطالب طنز و ... شکل بگیرد.
در ادامه این کارگاه به مطالبی چون: استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام، زمان پست گذاری، استراتژی تبلیغات و انواع آن، بازاریابی و فروش و انواع قالبهای پست گذاری (تغذیه، سلامت محور، اجتماعی، رسمی، ورزشی، خبری و ...) پرداخته شد. همچنین نرم افزارها و وب سایتهای مورد استفاده در پست گذاری مانند: Canva، Visme، infogram، temland بصورت عملی آموزش داده شد و مورد بررسی قرار گرفت.
توضیح اینکه در ادامه این کارگاه مقرر شد تا واحدها در راستای یکسان سازی پوشش رسانه ای در دانشگاه از یک استراتژی ثابت در پست های اینستاگرامی خود استفاده کنند و در جلسات بعدی روش های تجزیه و تحلیل این شبکه های مجازی آموزش داده خواهد شد.
نظر دهید