هفتمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها و دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر ترابی: روابط‌عمومی باید در نقطه اوج امیدآفرینی باشد و شور علمی را که در شأن دانشگاه است به منصه ظهور برساند

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در هفتمین نشست خود با راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها و دانشکده‌ها، تأکید کرد: انتظار داریم به‌عنوان روابط‌عمومی بتوانیم ارتباطات را در مجموعه دانشگاه تقویت کنیم و تعاملات درونی و بیرونی را گسترش دهیم.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ در نشست 4 بهمن 1401 در سالن G6 سازمان مرکزی دانشگاه؛ دکتر ماشاءاله ترابی پس از ارائه راهبران شبکه های اجتماعی با اشاره به ارائه فوق‌العاده پرمحتوای بیمارستان فارابی در خصوص تامزها؛ یادآور شد: این امر مهم می‌تواند مزایایی برای همگام سازی خانواده بزرگ دانشگاه به همراه داشته باشد و در آینده اثرات آن را در ابعاد شکل گیری همکاری بین گروه های مختلف علمی شاهد باشیم.   
دکتر ترابی افزود: انتظار داریم به‌عنوان روابط‌عمومی بتوانیم ارتباطات را در مجموعه دانشگاه تقویت کنیم و آن را به نقطه قابل‌قبولش ارتقا دهیم؛ البته بخشی از این ارتباطات درونی و بخشی بیرونی است.    
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه ادامه داد: بخش درونی ارتباطات باید وقایع مهم دانشگاه را به نمایش بگذارد و امید و حرکت را در بخش‌های مختلف نشان دهد و در نهایت شور علمی  را که در شأن دانشگاه است بتواند به منصه ظهور برساند. 
دکتر ترابی گفت: با شناخت و ارتباطات مؤثر در گروه‌های مختلف علمی ان‌شاءالله می‌توانیم همکاری‌های بین‌بخشی و علمی را در بین گروه‌ها رقم بزنیم.   
وی به ویژگی‌های مهم دانشگاه اشاره کرد و گفت: یکی از این ویژگی‌ها که با بقیه واحدها تفاوت دارد، «محیط یادگیری» است و اینکه انسان امیدوار، مرتب در حال یادگیری است. یادگیری مداوم، تضمین کیفیت زندگی را به همراه دارد و فرد را امیدوارتر می‌کند.   
دکتر ترابی با تأکید بر اینکه «روابط‌عمومی باید در نقطه اوج امیدآفرینی باشد»؛ تصریح کرد: باید ارتباطات را گسترش دهیم البته در گام اول باید خودمان را تقویت کنیم و در نهایت فضای ارتباطات بیرونی را پررنگ‌تر کنیم.   
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه خاطرنشان کرد: هر فردی به دفترم مراجعه می‌کند تامزها را به نمایش می‌گذارم و عموماً هم تشکر می‌کنند، این موقعیت فرصت خوبی است که توانمندی‌ها و دستاوردهای دانشگاه را به‌خوبی معرفی کنیم.    
دکتر ترابی با تأکید بر اینکه فردی که دانشگاه علوم پزشکی تهران را انتخاب کرده، بهترین بوده و می‌خواهد بهترین بماند؛ گفت: مسیر خوبی را شروع کرده‌ایم و پیشرفت خوبی را در خصوص برگزاری منظم جلسات راهبران شبکه‌های اجتماعی شاهد هستیم. به خودتان ببالید و فوق‌العاده امیدوار باشید و از فرصت بهینه استفاده کنید ذهن خود را نسبت به تامزها بسیج کنید. پیگیری شما عزیزان به نفع مردم است.   
در ادامه رابطین روابط‌عمومی بیمارستان‌ها و دانشکده‌ها گزارش فعالیت‌های خود را در بستر شبکه‌های اجتماعی ارائه کردند و مقرر شد در هفته آینده نیز همچون هفته‌های قبلی، فعالیت‌ها و پیشرفت‌های انجام شده را ارائه کنند.
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

فیلم بردار

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *