نشست آموزشی کارشناسان سینا رسانه

دکتر ترابی: روابط عمومی؛ نقش برجسته ای در مدیریت شهرت و نفوذ علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران دارد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست آموزشی با کارشناسان سینا رسانه، به نقش برجسته ای روابط عمومی در مدیریت شهرت و تقویت نفوذ علمی تاکید کرد و هوش مصنوعی را راهکار مناسبی برای افزایش نفوذ علمی دانشگاه در جامعه مخاطب دانست.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست دوشنبه 15 مرداد 1403، نقش حیاتی روابط عمومی را در مدیریت شهرت و تقویت نفوذ علمی دانست و گفت: مدیریت شهرت و نفوذ علمی به معنای میزان تأثیرگذاری تولیدات علمی دانشگاه بر جامعه مخاطب است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به آمار بالای مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاه، پرسش های اساسی را مطرح کرد و گفت: در راستای نفوذ علمی باید بدانیم حجم بالای مراجعه کنندگان به دانشگاه، تا چه اندازه از تولیدات علمی دانشگاه آگاه می شوند و ما چه نفوذ علمی بر افزایش آگاهی سلامت این افراد داریم؟ 

دکتر ترابی با بیان اینکه سلامت تنها به اقدامات درمانی محدود نمی‌شود، بلکه مشارکت فرد در حفظ سلامتی نیز بسیار مهم است، افزود: با توجه به افزایش امید به زندگی، افراد باید از اصول سبک زندگی سالم آگاه باشند و در این زمینه، سینا رسانه محصولات بسیاری تولید کرده است که می تواند به ارتقا سلامت مخاطبان کمک کند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با بیان اینکه هوش مصنوعی می‌تواند به تولید محتوای جذاب و قابل فهم برای عموم مردم و شهرت و نفوذ علمی دانشگاه کمک کند افزود: سینا رسانه با به کارگیری ابزارهای نوین هوش مصنوعی در زمینه تولید محتوای مناسب به ارتقای سطح آگاهی جامعه در عرصه سلامت کمک می کند.

دکتر ترابی هوش مصنوعی را ابزار مناسبی در زمینه ارتقای کیفیت تولید محتوای سینارسانه دانست و بر لزوم آموزش کارشناسان در این زمینه تأکید کرد و گفت: با مجموعه این اقدامات دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌تواند به هدف خود مبنی بر بهبود سلامت جامعه و ارتقای جایگاه علمی خود در سطح ملی و بین‌المللی دست یابد.

مریم اذانی
تهیه کننده:

مریم اذانی

تصاویر