رئیس بیمارستان شریعتی با مدیر عامل و اعضای مجمع خیرین کشور دیدار و گفت و گو کرد

دکتر احمدرضا جمشیدی حضور اعضای مجمع خیرین کشور در بیمارستان شریعتی را فرصتی دلگرم‌کننده برای خدمت به مردم و توسعه علم دانست.

دیدار و گفت‌وگوی رئیس بیمارستان شریعتی با اعضای مجمع خیرین کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ با اعضای مجمع خیرین کشور دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار حسن حمزه زاده مدیرعامل مجمع خیرین کشور،حجت ‌ الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی، حجت الاسلام ناصحی، اضعرعبدالهی، احمد مهدی سلطانی، دکترنادرریاحی، مهندس حسین پرهیزکار، مهندس بشیر دشتی فر، دکتر علی اعتمادیان و دکتر احمد حیدری از اعضای مجمع خیرین کشور و دکترحسن برکتی و دکترمحمدرضا جعفری معاون درمان بیمارستان شریعتی حضور داشتند.‌ 

دکتر جمشیدی در این دیدار ضمن خوشامدگویی، درباره فعالیت‌های درمانی، آموزشی و پژوهشی بیمارستان شریعتی توضیح داد و گفت: بیمارستان شریعتی در  هفت رشته فوق تخصصی قطب علمی کشور و در بسیاری از خدمات منحصر به فرد است. دکتر جمشیدی با اشاره به ساختمان‌هایی که با کمک خیرین ساخته شده است گفت: این ساختمان‌ها با کمک خیرین ساخته می‌شود اما تجهیز آن‌ها به عهده بیمارستان است. وی با اشاره به نیازمندی‌های بیمارستان شریعتی گفت: این مسئولیت را فرصتی برای خدمت به مردم و توسعه علم می دانم و حضور شما در این بیمارستان من را برای استفاده از این فرصت دلگرم می‌کند. وی همچنین از خیرین خواست برای تشکیل بنیادی برای استفاده از ظرفیت فارغ‌التحصیلان این بیمارستان در سراسر دنیا کمک کنند.

اعضای مجمع خیرین کشور نیز با تاکید بر توانمندی‌های بیمارستان شریعتی بر تشکیل مجمع خیرین در بیمارستان شریعتی تاکید کردند. ارتباط اعضای فعال مجمع خیرین کشوردرحوزه سلامت  با بیمارستان شریعتی و تدوین اساسنامه برای مجمع خیرین بیمارستان شریعتی، تشکیل جلسات منظم و حضور رئیس بیمارستان در جلسات مجمع برای معرفی بیشتر خدمات این بیمارستان و نیازمندی‌های بخش‌های مختلف، از برنامه‌ها و مواردی بود که اعضا درباره آن گفت و گو تصمیم کیری کردند.

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *