رونمایی از تندیس اهدای عضو و کتیبه سنگی جان آفرینان در قطعه 307 بهشت زهرا (س)

به همت مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حمایت دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی و همکاری سازمان بهشت زهرا (س) دوشنبه 15 آبان ماه 1402 آیین رونمایی از تندیس اهدای عضو در قطعه 307 بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان سینا، در قطعه 307 بهشت زهرا (س) که به ایثارگران اهدای عضو اختصاص دارد با حضور دکتر ساناز دهقانی، رئیس اداره فرآهم آوری و مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت، مهندس تاجیک، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و جمع کثیری از خانواده های اهدا کنندگان به رسم نکوداشت فرهنگ ایثار و ارج نهادن به مقام اهدا کنندگان، از تندیس اهدا و کتیبه سنگی جان آفرینان رونمایی شد.
همچنین در این مراسم تفاهم نامه توسعه همکاری های مشترک سازمان بهشت زهرا (س) و مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در راستای استفاده از ظرفیت و امکانات این آرمستان به امضاء رسید.
این تفاهم نامه با هدف اجرای مسئولیت پذیری اجتماعی مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی و ارج نهادن به مقام اهداکنندگان اعضا که خانواده های آنان در نامساعدترین شرایط روحی تصمیم بر اهدای عضو و نجات جان همنوعان خود می گیرند منعقد شده است.
در این مراسم همچنین دکتر دهقانی، رئیس واحد فراهم آوری اعضا بیمارستان سینا، طی سخنانی ضمن قدردانی از خانواده های ایثارگر، تصمیم آنان را تصمیم متعالی و نجات بخش دانست و بر گسترش خدمات اجتماعی و فرهنگی برای این خانواده ها در راستای تسکین آلام آنان تاکید کرد.

 
فاطمه صدراپور
تهیه کننده:

فاطمه صدراپور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *