قرارداد ساخت و تکمیل مرکز بین المللی علوم اعصاب ایرانیان امضا شد

قرارداد ساخت و تکمیل مرکز بین المللی علوم اعصاب ایرانیان، بین دانشگاه علوم پزشکی تهران، خیریه متوسلین به حضرت امام رضا (ع) و شرکت ساختمانی پارسازه منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در جلسه ای با حضور دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، مهندس فرهاد یعقوبی، رئیس هیئت مدیره خیریه متوسلین به حضرت امام رضا (ع) و مهندس محمد عمرانی مدیرعامل شرکت ساختمانی پارسازه، قرارداد پروژه ساخت مرکز بین المللی علوم اعصاب ایرانیان به امضا رسید.

دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه، گفت: قرارداد احیا و تکمیل پروژه ساخت مرکز بین المللی علوم اعصاب ایرانیان پس از هشت سال توقف، بسته شد و سعی کردیم با برنامه ریزی کاملا شفاف و قانونی، ان را مجددا احیا، تکمیل و راه اندازی کنیم.

وی افزود: همزمان با این عقد قرارداد، تیم راه اندازی نیز به سرپرستی دکتر صحراییان، مسئولیت کار را بر عهده گرفتند و امیدوارم با کمک اهالی دانشگاه، بتوانیم این پروژه را به زودی احیا کنیم. بر این اساس از تمام افرادی که در دانشگاه علاقه مند به همکاری در پروژه هستند درخواست می کنم که نظرات خود را از ما دریغ نکنند تا انشاله بتوانیم همزمان با تجهیز و پیشرفت فیزیکی پروژه به عنوان بزرگ ترین مرکز علوم اعصاب جهان، سرویس های به روز دنیا را برای مردم عزیزمان ارائه دهیم.

رئیس دانشگاه  از عقد قرارداد با پیمانکار و مشاور پروژه خبر داد و گفت: امیدوارم امضای این قرار داد مبدا خیر و برکت برای دانشگاه و مردم باشد.

در ادامه مهندس فرهاد یعقوبی، مدیرعامل خیریه متوسلین به حضرت امام رضا (ع)، با اشاره به این توافق نامه گفت: تاکنون جلسات بسیار زیادی را با دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی تهران تشکیل دادیم که در نهایت امروز، منجر به عقد قرارداد شد. در این قرارداد، تمامی مقررات مالی دولت نیز به صورت قانونی و شفاف مد نظر قرار گرفت.

وی هدف از راه اندازی این پروژه را تربیت نیروی انسانی زبده و بهره برداری از دانش فنی افراد خبره در زمینه مغز و اعصاب خواند و تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در این مرکز علاوه بر خدمات درمانی، اقدامات پژوهشی خوبی را انجام دهیم تا به عنوان یک الگو در منطقه معرفی شود.

سپس مهندس محمد عمرانی مدیرعامل شرکت ساختمانی پارسازه و مجری پروژه های درمانی در کشور، گفت: مفتخریم با آغاز سال جدید و در این ایام ماه مبارک رمضان، توانستیم قرارداد اجرای مرکز بین المللی علوم اعصاب ایرانیان را که به واقع جزو خاص ترین پروژه ها در ایران، منطقه و دنیا است، مبادله کنیم. بر این اساس مقرر شده ظرف 30 ماه آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

فیلم بردار

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *