دومین روز بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی

معرفی غرفه کلان منطقه 10 آمایشی در بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی

دکتر جعفر حسین پور مدیر EDC دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و مسئول غرفه کلان منطقه 10 آمایشی در بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی از عرضه دستاوردهای 2-3 سال اخیر دانشگاه های علوم پزشکی این منطقه، در نمایشگاه خبر داد.

بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین پور با اشاره به دانشگاه های علوم پزشکی منطقه  10 آمایشی گفت: دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی، شاهد، ارتش، بقیه الله مرکز قلب رجایی و انستیتوپاستور و... در منطقه 10 استقرار دارند.
وی با ارزیابی خود از میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران بسیار پرتلاش و پرتوان میزبانی این دوره را برعهده دارد و از دانشگاه های کلان منطقه حمایت می کند.
دکتر حسین پور با اشاره به محصولات غرفه کلان منطقه 10 آمایشی گفت: در این غرفه بخشی از دستاوردهای 2-3 سال اخیر اساتید و دانشجویان دانشگاه های منطقه 10 عرضه می شود. این محصولات شامل واقعیت مجازی، کتب مرجع و در حال تدریس و... است.
وی با بیان اینکه کارهای بسیاری در طول یکسال اخیر در دانشگاه ها انجام شده گفت: باتوجه به گستردگی فعالیت های دانشگاه ها بخش کوچکی از این محصولات در غرفه ارایه شده است.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *