بازدید نوروزی هیئت رئیسه دانشگاه علوم!پزشکی تهران از بیمارستان‌های بهرامی و آرش

دکتر بیگلر: خدمت به مردم و بیماران عبادت بزرگی است

دکتر محمود بیگلر، رئیس مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران در بازدید از دو بیمارستان بهرامی و آرش، در جریان نحوه ارائه خدمت‌رسانی به بیماران قرار گرفت و خدمت به مردم و بیماران را عبادت بزرگی دانست.

 به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در ادامه بازدیدهای نوروزی اعضای هیئت رئیسه دانشگاه از بیمارستان ها، در دوازدهمین روز سال 1403، دکتر محمود بیگلر، رئیس مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه دکتر مجتبی پارسا، پزشک مقیم ستاد هدایت از بخش های اورژانس، بستری و داروخانه بیمارستانهای بهرامی و آرش بازدید و در جریان نحوه ارائه خدمت رسانی به بیماران قرار گرفتند.

در پایان این بازدید دکتر بیگلر با اشاره به تلاش های ارزشمند کادر درمان برای ارائه خدمت به بیماران در ایام تعطیلات نوروز گفت: امیدواریم در این شب‌های قدر خدمات بی‌شائبه کادر درمان مورد قبول درگاه حق تعالی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و بیماران از عبادت‌های بزرگی است که می‌تواند در دفتر زندگی انسان نقش‌آفرینی کند گفت: خوشبختانه در دو بیمارستان بهرامی و آرش همه کادر درمان حضور فعال دارند و بدون وقفه‌ خدمات مورد نیاز بیماران را ارایه می‌دهند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کادر درمان گفت: همه باید قدردان زحمات پزشکان و پرستاران و کارکنان داروخانه و پشتیبانی بیمارستان‌ها باشیم که به طور شبانه‌روز به بیماران خدمت می‌کنند.

زهرا  حری
تهیه کننده:

زهرا حری

تصاویر