• تاریخ انتشار : 1401/04/29 - 12:15
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 532
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست کمیته مدیریت شهرت و تصویر

دکتر ترابی: اصلاح رویکرد برند آفرینی دانشگاه، جایگاه مناسب دانشگاه در اجتماع را به تصویر می‌کشد

در نشست کمیته مدیریت شهرت و تصویر، بر توجه به اجرای مبتنی بر چک لیست استاندارد تمامی رویدادها و نمایش مزیت‌های رقابتی دانشگاه تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست 28 تیر 1401 کمیته مدیریت شهرت و تصویر، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، با اشاره به‌ضرورت اصلاح رویکرد برندآفرینی در دانشگاه و نقش این کمیته در برنامه‌ریزی و تبیین جایگاه دانشگاه در جامعه گفت: دانشگاه اجتماعی تطبیق گراست به‌گونه‌ای که خود را با جامعه تطبیق داده و در راستای پاسخ به نیازهای جامعه برنامه‌ریزی می‌کند. برند آفرینی نیز شرایط این تطبیق را فراهم می‌آورد  تا جایگاه مناسب دانشگاه در سطح اجتماع تعریف شود.
دکتر ترابی با تأکید براینکه هریک از واحدهای دانشگاه باید سهم خود را در این جایگاه تعریف کنند افزود: یکی از برنامه‌های این عرصه، نمایش مزیت‌های رقابتی دانشگاه در گروه‌های آموزشی، دانشکده‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز تحقیقاتی و واحدهای خدمتی است. به این منظور سؤالاتی بر مبنای عملکرد هریک از واحدها طراحی‌شده که با پاسخ  به آن و تحلیلی که بر آن گذاشته می‌شود سناریوی طراحی می‌شود که ابتدا جایگاه هر یک از واحدها را  به‌طور مستقل در سطح جامعه نشان می‌دهد  و سپس  این جایگاه را در پازل کلی جایگاه دانشگاه در جامعه تبیین می‌کند.  اگر این مسیر را به‌درستی طی کنیم  تصویر کلی از مزیت‌های رقابتی دانشگاه ارائه می‌شود که می‌تواند بهترین تصویر ذهنی را در مخاطب ایجاد کند.   
مدیر روابط عمومی دانشگاه، TUMS  TALKS را یکی از برنامه‌های جدید در حوزه گفتمان سازی بیان کرد و گفت: برای هریک از برنامه‌ها باید تهیه‌کننده و تیم اجرا داشته باشیم تا مقدمات کار را به‌گونه‌ای فراهم کند که تمامی رویدادهای دانشگاه براساس استانداردهای  مشخص اجرا و ویژگی‌های دانشگاه برجسته شود.
دکتر ترابی با اشاره به یکپارچه‌سازی وب‌سایت‌های دانشگاه، گفت: هریک از گروه‌ها و بخش‌ها، وب‌سایت مختص به خود را خواهند داشت و شرایط جدیدی ایجاد می‌شود که بتوانند تولید محتوا کنند.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,ستاد مرکزی روابط عمومی
  • کد خبر : 215486
سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *