17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار بر فعالان عرصه اطلاع رسانی مبارک باد

روز خبرنگار، روز پاسداشت انديشه‌هاي والايي است كه متعهدانه در راه اعتلاي فرهنگ ايران اسلامي كوشيدند و قلم را چون سلاحي در سنگر آگاه‌سازي جامعه در برابر شبيخون امواج پرحجم رسانه‌هاي دشمن، به كار گرفتند و با پرتوافشاني شعور و دانايي، تيرگي‌هاي تحريف فرهنگي و مسخ ارزش‌هاي اعتقادي را زدودند

ن و القلم و ما یسطرون
" ۱۷مرداد ماه" یادآور خاطره شهادت مجاهد اهل قلم شهید" محمود صارمی" و یادآور مجاهدتهای زنان و مردانی حقیقت طلبی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ" آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌ اند.
نام گذاری هفدهم مرداد به نام روز خبرنگار،ارج نهادن به آگاهي و فرصت و بهانه‌ ای است برای پاسداشت خدمات انسان‌های شایسته و حقیقت طلبی که چشم بیدار جامعه و زبان گویای مردم هستند. انسان های آزاداندیشی که از وجودشان، انتشار دانایی و گسترش آگاهی معنا می‌یابد. آن‌ها که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر عینی زمان خویشند و با بیان نافذ، شیوا و گیرایشان، بی‌پروا وظیفه قلم را که نگاشتن حقیقت است پاس می‌دارند و رسالت خطیر خود را به جا می‌آورند.
فرارسیدن این روز را به پیشگامان دانایی در عرصه اطلاع‌رسانی تبریک و از درگاه ايزد تعالي توفیق ایفای نقش خطیرتان را در خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم و اعتلای میهن اسلامی خواستاریم.

 

محبوبه بهلولی
تهیه کننده:

محبوبه بهلولی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *