ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی

اطلاعیه شماره دو ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی تهران، در اطلاعیه دوم خود شرایط ثبت نام سفر زیارتی ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران ستاد اربعین حسینی، اطلاعیه شماره دو این ستاد با محوریت شرایط ثبت نام سفر زیارتی ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

به اطلاع اعضای محترم هیئت علمی و کارکنان گرامی دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌رساند، پس از پیگیری های صورت گرفته توسط ستاد اربعین دانشگاه، امکان اعزام کاروان زیارتی اربعین حسینی ویژه اساتید و کارکنان گرانقدر دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز فراهم شده است.

این سفر به صورت هوایی و در زمان تقریبی 27 مرداد 1403 تا 3 شهریور 1403 برگزار خواهد شد. فرآیند ثبت نام برای حضور در سفر زیارتی اربعین حسینی، از دوشنبه 8 مرداد 1403 آغاز شده است و تا روز دوشنبه 15 مرداد 1403 نیز ادامه خواهد داشت. هزینه این سفر برای همکاران محترم و یک نفر همراه، هر نفر 13 میلیون تومان است که باید به صورت حضوری در محل ستاد اربعین دانشگاه به نشانی خیابان قدس، نبش کوچه باستانی پاریزی، ساختمان معاونت فرهنگی و دانشجویی، طبقه دوم همزمان با تحویل گذرنامه متقاضیان، پرداخت شود.

علاقه مندان به حضور در این سفر معنوی می‌توانند از طریق لینک https://formafzar.com/form/m65xj اقدام به ثبت نام کنند.

همکاران گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88984165 و 09196514703 تماس برقرار کنند.

محمد معین افشاری
تهیه کننده:

محمد معین افشاری