قدردانی رئیس دانشگاه از دکتر علی جعفریان

انتصاب دکتر امیرحسین تکیان به عنوان نماینده تام الاختیار دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیمان گروه هشت و مجمع جهانی سلامت

دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه در حکمی دکتر امیرحسین تکیان را به عنوان نماینده تام الاختیار دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیمان گروه هشت و مجمع جهانی سلامت منصوب و در نامه ای از خدمات ارزشمند دکتر علی جعفریان نماینده پیشین دانشگاه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر امیرحسین تکیان
استاد محترم دانشگاه
با سلام و احترام
سلامت به عنوان یکی از بخش های اساسی توسعه پایدار، مورد پذیرش جامعه جهانی قرار گرفته است و دانشگاه علوم پزشکی تهران با عضویت در مجمع جهانی سلامت (World Health Summit) به عنوان یک نهاد بین المللی تاثیر گذار بر تصمیم سازی، سیاستگذاری و تعیین راهبردها در سازمان های بین المللی و بسیاری از دولت ها، گامی مهم و بلند در این عرصه برداشته است.
 نظر به تعهد، سوابق ارزشـمند علـمی، تجـربیات اجـرایی و با توجه به ابعاد شخـصیتی جنابعالی، بدین وسیله به عنوان نماینده تام الاختیار دانشگاه در پیمان گروه هشت و مجمع جهانی سلامت منصوب می شوید تا با تکیه بر تجارب بالا و ارزنده مدیریتی خود و هماهنگی با مدیریت ها و معاونت های دانشگاه، به ویژه معاونت بین الملل دانشگاه انجام وظیفه نمائید.
امیدوارم با استعانت از درگاه باری‌تعالی و عنایات حضرت ولی‌عصر (ع) در انجام امور محوله، موفق باشید.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه

متن نامه قدردانی به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر علی جعفریان
استاد محترم دانشگاه
با سلام و احترام
 مسئولیت پذیری و همکاری اعضای هیأت علمی در اداره امور اجرایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بدون تردید یکی از مهمترین عوامل پیشرفت آن در دوره حیات پربرکت دانشگاه بوده است.
 لازم می‌دانم از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند جنابعالی در زمان تصدی عنوان نماینده تام الاختیار دانشگاه در نشست منطقه ای پیمان گروه هشت و مجمع جهانی سلامت (World Health Summit) که نتایج پرباری در پی داشته است سپاسگزاری نمایم و برایتان از درگاه خداوند متعال سلامتی و سعادت روزافزون مسئلت کنم.
 امیدوارم دانشگاه و عرصه نظام سلامت کشور همچنان بتواند از تجارب و توانمندی‌های ارزنده شما بهره‌مند گردد.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *