انجام آزمایش های غربالگری ویژه بانوان شاغل در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت هفته سلامت بانوان

واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر با همکاری واحد امور آزمایشگاه‌ها در راستای برنامه‌های هفته سلامت بانوان برای بانوان شاغل در این شبکه آزمایش های غربالگری را انجام داد.

انجام آزمایش های غربالگری ویژه بانوان شاغل در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت هفته سلامت بانوان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، به مناسبت فرارسیدن هفته ملی  سلامت بانوان ۲۴-۳۰ مهر ۱۴۰۰ با شعار "زنان، مدیریت سلامت، مهار کرونا" و با توجه به اهمیت سلامت بانوان شاغل، واحد سلامت خانواده شبکه با همکاری واحد امور آزمایشگاه‌ها اقدام به انجام آزمایش های غربالگری به‌صورت رایگان ویژه بانوان شاغل در ستاد کرد.
 در این برنامه با حضور یکی از کارشناسان علوم آزمایشگاهی نمونه‌گیری خون از داوطلبین انجام و نمونه‌ها جهت بررسی به آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت موسی‌آباد ارسال شد.
به دیگر همکاران شاغل در مراکز محیطی نیز اطلاع‌رسانی شد تا به مدت یک هفته می‌توانند به آزمایشگاه‌های تحت پوشش شبکه  مراجعه و نسبت به انجام این غربالگری اقدام کنند. 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

انجام آزمایش های غربالگری ویژه بانوان شاغل در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت هفته سلامت بانوان انجام آزمایش های غربالگری ویژه بانوان شاغل در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت هفته سلامت بانوان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *