اولین مدرسه زمستانه مجازی دانشکده دندانپزشکی

دکتر پویان امینی شکیب، معاون بین الملل دانشکده دندانپزشکی گفت: امیدوارم مدرسه زمستانه مجازی دانشکده دندانپزشکی مفید باشد و بتوانیم معرف خوبی از مجموعه امکانات و توانمندی ها دانشگاه علوم پزشکی تهران به متقاضیان ایران و سایر کشورهای جهان باشیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده دندانپزشکی، دکتر پویان امینی شکیب معاون بین الملل دانشکده دندانپزشکی ضمن اشاره به اینکه در طی سال های 2017، 2018 و 2019 سه دوره مدرسه تابستانه در دانشکده دندانپزشکی برگزار شده بود گفت: قصد داشتیم در زمستان 2019 اولین مدرسه زمستانه را برگزار کنیم که به دلیل پاندمی کرونا، یک ماه قبل از برگزاری آن لغو شد. اما امسال تصمیم گرفتیم این برنامه را به صورت مجازی برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه مدرسه زمستانه 2021 در پنج روز به صورت مجازی از 25 تا 29 بهمن 99 برگزار میشود افزود: دانشجویان ترم 5 به بالا از کشور ایران و سایر کشورهای جهان میتوانند در این برنامه شرکت کنند که تمام مطالبی که در این پنج روز به صورت آنلاین مطرح میشود، در صفحه ای در بستر نوید به صورت آفلاین هم در اختیار مخاطبان و شرکت کنندگان قرار می گیرد.
دکتر امینی شکیب تصریح کرد: معاونت بین الملل دانشگاه، دانشکده مجازی و 9 گروه آموزشی دانشکده در اجرای مدرسه زمستانه مشارکت دارند که اساتید گروه های آموزشی ضمن سخنرانی با ارائه فیلم های آموزشی کارهای عملی در دندانپزشکی را نشان می دهند. همچنین برنامه های فرهنگی هم در این مراسم گنجانده شده که شامل فیلم هایی از معرفی آیین های فرهنگی و مذهبی در کشور ایران در فواصل و زمان های استراحت به مخاطبان ارائه می شود.
وی افزود: از 6 سخنران از کشورهای ایران، فرانسه، چین، آمریکا و انگلستان دعوت کردیم که در این برنامه سخنرانی داشته باشند.
در پایان معاون بین الملل دانشکده دندانپزشکی ضمن اشاره به اینکه هدف از برگزاری این برنامه آموزش به متقاضیان و معرفی توانمندی های دانشکده دندانپزشکی در حوزه درمان و آموزش است بیان کرد: امیدوارم این برنامه مفید باشد و بتوانیم معرف خوبی از مجموعه امکانات و توانمندی ها دانشگاه علوم پزشکی تهران به متقاضیان ایران و سایر کشورهای جهان باشیم.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *