• تاریخ انتشار : 1398/11/28 - 10:08
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 226
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید دکتر علی ربیعی، سخنگوی دولت از بیمارستان بهرامی

دکتر ربیعی سخنگوی دولت، از دو بخش دیالیز و خون و آنکولوژی بیمارستان بهرامی بازدید و دیدار چهره به چهره با بیماران این دو بخش داشت و در مورد مشکلاتشان جویا شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهرامی، دوشنبه ۲۸ بهمن ۹۸ بازدید ازاین مرکز با حضور دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت و هیئت همراه، دکتر نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، دکترمهدی نوروزی مدیر مشارکت‌های مردمی، دکتر یوسف مجتهدی رئیس بیمارستان بهرامی، دکتر اکبر احمدی مدیر این مرکز و سایر مسئولان برگزار شد.

در ابتدای این بازدید نمونه‌ایکه به دعوت خیریه کودکان فرشته‌اند و با هدف آشنایی با کارخیریه‌ها در بیمارستان‌ها انجام شده بود، در خصوص فعالیت‌های بیمارستان بهرامی و پذیرش بیماران در این مرکز توضیحات لازم از طرف رئیس بیمارستان داده شد.

در طول بازدید دکتر مجتهدی گفت: این مرکز واقع در شرق تهران و تک تخصصی است و از شرق تهران و حاشیه پایتخت، بیمار پذیرش می‌کند و با توجه به موقعیت جغرافیایی که در آن قرارگرفته به افرادی که توانایی مالی ضعیفی دارند خدماتش را ارائه می‌دهد.

بخشی از این خدمات خاص است مانند خدمات بیماران دیالیزی و بیماران شیمی درمانی که با شدت و کیفیت مطلوب به آنها ارائه می‌شود.

دکتر ربیعی از دو بخش دیالیز و خون و آنکولوژی بیمارستان بازدید و دیدار چهره به چهره با بیماران این دو بخش داشت و در مورد مشکلاتشان جویا شد، اکثر آنها از خدمات بیمارستان رضایت داشتند و البته مشکلاتی در زمینه تهیه داروهای شیمی درمانی بود که اطلاعات لازم از طرف مادران به سخنگوی دولت ارائه و وی قول پیگیری از مراجع مربوط را داد و معتقد بود که مسائل مربوط به تحریم درزمینه تهیه داروهای شیمی درمانی تاثیر گذار بوده است.

در طول این بازدید سخنگوی دولت با مسائل و مشکلا ت بیمارستان در ارائه خدمات به بیماران به ویژه مسائل ناشی از تاسیسات و فضای فیزیکی آشنا شد و در نهایت مقررشد مسائل را با توجه به خدمات خوبی که این مرکز خوش نام و قدیمی در منطقه شرق تهران ارائه می‌دهد از وزارت بهداشت پیگیری کند.

  • گروه خبری : بیمارستان,بیمارستان بهرامی
  • کد خبر : 150667
لیلا  کامرانی
تهیه کننده:

لیلا کامرانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *