بازدید معاون بهداشت دانشگاه از مدارس مجری طرح واکسیناسیون کرونا دانش آموزان شهرستان اسلامشهر

دکتر علیرضا اولیائی منش با حضور در سه مدرسه مجری طرح واکسیناسیون دانش آموزان شهرستان اسلامشهر، از این طرح ملی بازدید کرد.

دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت بهداشت، روز جمعه 16 مهر 1400 دکتر اولیائی منش به همراه دکتر سعید تأملی معاون فنی معاونت بهداشت، با حضور در سه مدرسه شهرستان اسلامشهر از روند واکسیناسیون دانش آموزان بازدید کرد.
دکتر اولیائی منش از فعالیت‌های مدیران و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و همکاری نزدیک آموزش و پرورش، نیروهای هلال احمر و اورژانس تهران قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد در این طرح همه نوجوانان بالای دوازده سال برعلیه ویروس کرونا واکسینه شده تا دانش آموزان بتوانند با آسودگی خیال و اطمینان از ایمنی بیشتر در مدارس حاضر شوند و امیدواریم واکسیناسیون دانش آموزان نیز به‌سرعت انجام شود.
دکتر اولیائی منش از سه دبیرستان شهرستان اسلامشهر بازدید و از نزدیک با دانش آموزان و والدین صحبت کرد.
در اجرای طرح واکسیناسیون کرونا دانش آموزان که روز پنجشنبه 15 و جمعه 16 مهر در حال اجرا است مدیران و کارشناسان ستادی و شبکه‌های تحت پوشش معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در مدارس منتخب‌شده شهرستان‌های اسلامشهر، ری و جنوب تهران حاضر بوده و از نزدیک بر عملکرد و اجرای طرح یادشده نظارت داشتند.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *