بازدید وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو از داروخانه های شبانه روزی و فوق تخصصی 13 آبان (بخش دوم)

دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه دکتر بهرام دارایی رئیس سازمان غذا و دارو از داروخانه های شبانه روزی و فوق تخصصی 13 آبان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه داروخانه های دانشگاه (13آبان)، روز شنبه 28 اسفند 1400 دکتر بهرام عین اللهی وزیربهداشت، دکتر بهرام دارایی رئیس سازمان غذا و دارو و مهندس محمد هاشمی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت، ابتدا در داروخانه فوق تخصصی 13 آبان حاضر شده و به سخنان تعدادی از مراجعان حاضر در داروخانه در خصوص مشکلات و کمبود های دارویی بیماران خاص گوش فرا داده و سپس برای آشنایی با مشکلات هم وطنان در تهیه دارو، از داروخانه شبانه روزی 13 آبان بازدید کردند که در مدت بازدید از این داروخانه با سعه صدر شنوای سخنان مراجعان در خصوص قیمت دارو، طولانی بودن فرآیندهای تایید نسخ، مشکلات موجود در عرصه خدمات سازمان های بیمه گر و...  بوده و ضمن پرسش همزمان از مسئولان حاضر، مواردی را برای پیگیری ارجاع کردند.  
در ادامه دکتر عین اللهی با بیان پیش بینی و اقدامات انجام شده در خصوص تسهیل در خدمات دارویی در ایام نوروز و تعطیلات برای هم وطنان بازدید را به پایان برد. 
در این بازدید دکتر جلال غفارزاده، رئیس مجموعه داروخانه ها، دکتر سید ابوالفضل ذاکریان، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع و دکتر سعید ناطقی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران حضور داشتند.  
در پایان دکتر محمد رضائی بیداخویدی مدیر داروخانه شبانه روزی 13 آبان، در پاسخ به سوالات خبرنگار وزارت بهداشت تمهیدات اندیشیده شده در ارائه خدمات مداوم و شبانه روزی در ایام تعطیلات را توضیح داد. 
- درصورت تمایل برای آشنایی بیشتر با فعالیت های مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز دارو پزشکی 13آبان، می توانید به اینجا مراجعه فرمایید.
 
 
 
نسیبه  نصیرپور
تهیه کننده:

نسیبه نصیرپور

تصاویر

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *