برگزاری جلسه آموزشی آشنایی با برنامه‌ها و فعالیت‌های واحد آموزش و ارتقای سلامت ویژه مراقبین سلامت جدید در شهرستان اسلامشهر

همزمان با آغاز دوره هجدهم آموزش مراقبین سلامت جدید در شهرستان اسلامشهر، واحد آموزش و ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر نیز جلسه آموزشی ویژه مدعوین این دوره برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این جلسه که یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ برگزار شد در ابتدا ضمن تأکید بر مطالعه دستورالعمل 02 برنامه ملی خود مراقبتی و چک‌لیست واحد آموزش، در خصوص کلیات برنامه ملی خود مراقبتی، چهار رویکرد برنامه شامل خود مراقبتی فردی، سازمانی، اجتماعی و گروه‌های خودیار صحبت شد. 
نظارت بر اجرای برنامه سفیران سلامت دانش‌آموز و خود مراقبتی سازمانی در مدارس حامی سلامت در آغاز هرسال تحصیلی و پیگیری فصلی برنامه‌ها، اجرای برنامه خود مراقبتی جوانان و نیازسنجی و داوطلبین سلامت نیز از دیگر مباحث بود که توضیحاتی داده شد.
در ادامه به برگزاری جلسات آموزشی گروهی برای تمام گروه‌های سنی و به‌ویژه سفیران سلات، داوطلبین سلامت محله بر اساس محتواهای آموزشی برنامه خود مراقبتی و هر خانه یک، پایگاه سلامت؛ ارسال گزارش ماهیانه آموزش های مجازی و آمار پنل مدیریتی واحد آموزش و ارسال آمار فصلی جلسات آموزشی گروهی حضوری هم تأکید شد.
اطلاع‌رسانی در خصوص کانال‌های پیام‌رسان سفیران سلامت و سامانه یکپارچه شهاب برای عضویت و شرکت در دوره‌های تخصصی گروه‌های هدف مختلف هم در بخش پایانی توضیح داده شد. 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *