برگزاری جلسه آموزشی سبک زندگی سالم با محوریت پیشگیری از بیماریها ویژه کارگران کارگاه ساخت مترو در اسلامشهر

با همکاری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و کارگاه مترو در این شهرستان به مناسبت هفته ملی سلامت (7-1 اردیبهشت 1403) با شعار " سلامتی من ، حق من" با موضوع سبک زندگی سالم جلسه آموزشی ویژه کارکنان برگزار شد.

برگزاری جلسه آموزشی سبک زندگی سالم با محوریت پیشگیری از بیماریها ویژه کارگران کارگاه ساخت مترو در اسلامشهر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این جلسه آموزشی که چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 در محل کارگاه پروزه مترو شهرستان در شاطره برگزار شد. حمید طالبی، مراقب سلامت شبکه ضمن تعریف سلامتی و معرفی سبک زندگی سالم ایرانی اسلامی در خصوص مهمترین عوامل خطر شناخته شده در بروز بیماریهای غیر واگیر مانند تغذیه سالم، فعالیت بدنی و پیشگیری از مصرف دخانیات و الکل صحبت کرد.

وی در ادامه به تشریح کامل نقش عوامل خطر تعدیل پذیر و تعدیل ناپذیر در بیماریها، راههای کنترل و پیشگیری از بیماریهای مزمن پرداخت و از اهمیت خودمراقبتی و سواد سلامت در بهبود کیفیت زندگی و پیشگیری از بیماری ها گفت.

طالبی در پایان ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص نقش همکاران شاغل در حوزه بهداشت در خانه های بهداشت، پایگاه و مراکز خدمات جامع سلامت در پیشگیری و کنترل بیماری ها به سئوالات حاضرین نیز پاسخ داد.

محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

برگزاری جلسه آموزشی سبک زندگی سالم با محوریت پیشگیری از بیماریها ویژه کارگران کارگاه ساخت مترو در اسلامشهر برگزاری جلسه آموزشی سبک زندگی سالم با محوریت پیشگیری از بیماریها ویژه کارگران کارگاه ساخت مترو در اسلامشهر