• تاریخ انتشار : 1399/04/07 - 17:21
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 569
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه مسئولان اداره اقتصاد درمان دانشگاه با بیمارستان ها و مراکز جراحی محدود غیردانشگاهی طرف قرارداد با بیمه سلامت

با حضور مشاور معاون درمان، نمایندگان اداره اقتصاد درمان و فناوری اطلاعات دانشگاه و بیمه سلامت، جلسه ای در راستای راه اندازی و اجرای تبادل الکترونیک اسناد بستری و بستری موقت با مدیران مربوطه بیمارستان های و مراکز جراحی محدود غیر دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه، سه شنبه 3 تیر 1399 جلسه ای با حضور مشاور معاونت درمان دانشگاه، کارشناسان حوزه رسیدگی به اسناد پزشکی و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت، مدیر پروژه برنامه تبادل الکترونیک اسناد در دانشگاه، بیمارستان ها و مراکز جراحی محدود غیر دانشگاهی طرف قرارداد با بیمه سلامت  در راستای راه اندازی و اجرای تبادل الکترونیک اسناد بستری و بستری موقت برگزار کرد.
دکتر گنجعلی خان مشاور درمان دانشگاه بر ضرورت اجرای برنامه تبادل الکترونیک اسناد بستری و مزایای اجرای آن در مراکز طرف قرارداد تاکید کرد.
در ادامه مریم رادین منش سرپرست اداره اقتصاد درمان مطالبی در خصوص مفاهیم و ضروریات اجرای تبادل الکترونیک اسناد بیمه سلامت و اهمیت و امکان تبادل الکترونیک با سامانه سپاس توضیحاتی داد و از اهمیت آن در پرداخت تخصیص اعتبار مصدومین ترافیکی سخن گفت.
وی همچنین بر لزوم اعلام آمادگی مراکز تابعه برای  همکاری در اجرای این برنامه تا تاریخ دهم تیر ماه تاکید کرد و افزود: امیدوارم هر چه سریع تر با برنامه ریزی و همکاری گروه های درگیر در سطح دانشگاه و سازمان بیمه سلامت امکان آموزش و بسترسازی برای اجرای برنامه مذکور در مراکز به صورت بازدیدهای حضوری میسر شود.
در این جلسه همچنین، توکل کارشناس مسئول رسیدگی به اسناد بیمه سلامت و مهندس دیبایی از شرکت پشتیبان سامانه تبادل الکترونیک اسناد در خصوص چگونگی تبادل اطلاعات در بستر سامانه رز و مشکلات احتمالی گزارشی ارائه کردند.
در پایان مهندس کریمی، مدیر پروژه تبادل الکترونیک اسناد دانشگاه توضیحات تکمیلی و نکات قابل توجه در تبادل اطلاعات با سامانه سپاس را بیان کرد.


  • گروه خبری : معاونت درمان,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 158404
نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *