• تاریخ انتشار : 1402/04/07 - 11:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 149
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری دویست و چهل و ششمین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دویست و چهل و ششمین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور رئیس جدید دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، در ابتدای این جلسه که  6 تیرماه 1402 در سالن شورای یک دانشکده برگزار شد، دکتر شهزاد پاشایی پورمعاون آموزشی انتصاب شایسته دکتر غیاثوندیان به سمت ریاست دانشکده را تبریک گفت و بیان کرد: با توجه به مسئوولیت های ارزشمند و تجارب ارزنده ایشان در سطح دانشکده و دانشگاه، قطعا شاهد موفقیت های روز افزون دانشکده در ابعاد و حوزه های مختلف خواهیم بود، همچنین وی از خدمات چندین ساله دکتر نیکبخت نصرآبادی نیز تشکر و برایشان آرزوی سلامتی و توفیق کرد.
سپس دکتر غیاثوندیان ضمن قدردانی از زحمات شایسته دکتر نیکبخت نصرآبادی در طی چندین سال تصدی ریاست دانشکده، از ابراز لطف استادان و کارکنان دانشکده تشکر و اظهار امیدواری کرد که با همدلی، تلاش و توجه به الویت ها و مشکلات کنونی جامعه بتوان به نتایج ارزنده ای رسید و به اهداف عملیاتی دانشکده تا سال 1404دست یافت.
در ادامه دکتر فرناز فرنام سرپرست تحصیلات تکمیلی و امور آموزشی دانشکده، ضمن تبریک به دکتر غیاثوندیان بیان کرد: تجربیات متعدد ایشان قطعا موجبات هم افزایی و هماهنگی بین بخشی  بیش از بیش را فراهم می آورد.
در این جلسه  ضمن تایید استادان راهنما و مشاور، بررسی عناوین ارسالی، تعیین ناظرین دفاع از پروپوزال دانشجویان دکتری و تعیین ناظرین دفاع نهایی دانشجویان دکتری پرداخته شد.
همچنین سایر موراد ارجاعی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

  • گروه خبری : دانشکده پرستاری مامایی
  • کد خبر : 237172
سمیه عطایی
تهیه کننده:

سمیه عطایی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *