برگزاری مراسم تودیع سوریا بابایی، مدیر پرستاری اسبق بیمارستان سینا

نشست تودیع سوریا بابایی مدیر پرستاری اسبق بیمارستان سینا، دوشنبه 11 مرداد 1400 برگزار شد. دکتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان ضمن قدردانی از پرستاران گفت: این جلسه بهانه ای شد تا از تمامی عزیزان کادر پرستاری که در دروان بحران کرونا در شرایط طاقت فرسا، عاشقانه و خارج از ظواهر و فقط به حکم دل خدمت کردند قدردانی کنم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان سینا، دکتر طالب پور افزود: یکی از بزرگترین چالش های بیمارستان ها، فشار روحی بر روی نیروهای این مراکز است. و تحمل این فشار در این شرایط سخت دلیل بر انسان دوستی است که این ویژگی به وضوح در همکاران و کادر پرستاری دیده می شود.
در ابتدای بحران کووید در بیمارستان های دیگر کشورها،  کادر بیمارستان فرار کردند اما در بیمارستان  ما همه نیروها خودجوش وارد عمل شدند و افتخار آفریدند و یکی از سمبل های این افتخار 2 عزیزی هستند که امروز در خدمتشان هستیم خانم بابایی در این شرایط با وجدان کاری بالا تمام تلاش خود را به انجام رساند تا بیماران و همکاران با مشکلی مواجه نشوند. خانم نجفی نیز در بخش اورژانس با حجم بالای ورودی بیماران به خوبی از پس مدیریت آن برآمد. این 2 نفر نمونه بارزی هستند که یک صندلی را با هم جابه جا می کنند. از اینکه در این مدت در خدمت سرکار خانم بابایی بودیم بسیار خوشحال و خشنود هستیم و امیدوارم از تجارب ایشان در بیمارستان بتوانیم باز هم بهره مند شویم.
سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیان داشت: کادر پرستاری بیمارستان سینا همیشه زبانزد بیمارستان ها بوده است به ویژه اینکه این مرکز همیشه در بحران های بزرگ کشور که نیاز به خدمات درمانی ترومایی دارد حرف اول را می زند. از همه شما قدردانی می کنم و آرزوی موفقیت برای خانم نجفی، مدیر پرستار جدید بیمارستان دارم  و امیدوارم راه خانم بابایی، مدیر پرستاری اسبق بیمارستان را ادامه دهند و حتما از تجربیات با ارزش ایشان استفاده خواهیم کرد.
سوریا بابایی، مدیر پرستاری اسبق بیمارستان سینا ضمن تشریح فعالیت های خود در این 8 سال خدمت در سمت مدیر پرستاری بیمارستان سینا، گفت: خرسندم که در دروان خدمتم، میزان رضایتمندی افزایش پیدا کرده و مسلما در هر مدیریتی نقصان هایی دیده می شود اما با تمام این وجود سعی خود را به انجام رساندم که سیستم کمترین آسیب را متحمل شود. تمام این فعالیت با همت و انگیزه همه همکاران به وقوع پیوسته است. خدا را شاکرم که در این مدت کادر پرستاری بسیار با من همراه بودند و به کمک آنها بسیاری از مشکلات رفع شد.
مینا نجفی، مدیر پرستاری بیمارستان سینا نیز کار کردن زیر نظر بابایی را سرشار از آموخته های فراوان تلقی کرد و بیان داشت: من وظیفه دارم در این مسئولیت بزرگ این آموزه ها را برای ارتقای بیمارستان بکارگیرمم تا ان شاء الله سربلند از مسئولیت بیرون بیایم و  صمیمانه از خانم بابایی تشکر می کنم و امیدوارم همیشه سربلند، سلامت و پاینده باشند.
 در این نشست، دکتر مهدی ابراهیمی، معاون درمان بیمارستان سینا، دکتر سید کاظم آقامیر، قائم مقام بیمارستان و مهندس هادی مخبر، مشاور رئیس این مرکز، ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند بابایی برای وی آرزوی سربلندی و موفقیت روز  افزون را کردند.


رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *