• تاریخ انتشار : 1403/06/28 - 12:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 95
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست حسابداری جدید و قدیم مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی

در مراسم تودیع و معارفه سرپرست حسابداری جدید و قدیم مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی، از زحمات صارم خراسان زاد تقدیر و مهسا قلی زاده به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی این مراسم روز یکشنبه 28 مرداد 1403 با حضور دکتر زهرا پورپاک، رئیس مرکز، رضا عاقلی، مشاور مدیرمالی دانشگاه، صارم خراسان زاد، سرپرست قبلی حسابداری مرکز، مهسا قلی زاده، سرپرست جدید مرکز و جمعی از همکاران مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی در سالن دکتر فرهودی این مرکز برگزار شد.

در ابتدا دکتر پورپاک در مورد مشکلات مالی مرکز و نیاز به پیگیری تفاهم نامه و تلاش برای دریافت و هزینه کرد آن در ماه های باقیمانده سال جاری توضیحاتی ارائه داد، سپس عاقلی درباره قوانین مالی دانشگاه، قوانین مالیاتی کشور، مشکلات مالیاتی و تأمین اجتماعی و نحوه رفع آن صحبت کرد و  نحوه انتقال ذیحسابی از مسئول حسابداری قبلی به حسابداری جدید را شرح داده و بر تکمیل فرم های خاص اداره مالی و تسویه حساب مالی تاکید کرد و گفت: این فرمها تا 15 سال نگهداری خواهند شد.

پس از آن دکتر پورپاک و همکاران حاضر در جلسه از زحمات 2 سال و نیم خراسان زاد تشکر کردند و به قلی زاده خوشامدگفته و آرزوی موفقیت برایشان کردند، در ادامه لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود به خراسان زاد تقدیم شد.

متن لوح تقدیر به شرح زیر است:

همکار گرانقدر

جناب آقای صارم خراسان زاد

با سلام و آرزوی سلامتی

شایسته است به پاس خدمات و زحمات ارزشمند شما در بیش از  دو سال مسئولیت در مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی (به عنوان سرپرست امورمالی) سپاس و قدردانی مسئولان مرکز را به جنابعالی و خانواده محترم که در این فرآیند ارزشمند و به ثمر رسیدن آن، یار و همراه شما بوده­اند ابراز دارم.

بدیهی است ثمرات ارزنده تلاش های شما که با پیگیری و دقت نظر علمی و اخلاقی به عهده گرفته بودید، به یادگار خواهد ماند. آرزوی موفقیت های بیشتر شما را در همه امور از خداوند متعال خواستاریم.

 

 

 

با آرزوی توفیق الهی

دکتر زهرا پورپاک

رئیس مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی

 

 

  • گروه خبری : مرکز تحقیقات ایمونولوژی آسم و آلرژی
  • کد خبر : 278243
الناز واحدي
تهیه کننده:

الناز واحدي

تصاویر