• تاریخ انتشار : 1401/11/24 - 08:43
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 252
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری

به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مسابقات ورزشی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری ویژه آقایان و بانوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مسابقات ورزشی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری ویژه آقایان بانوان در رشته های تنیس روی میز، دارت و فوتبال گل کوچک برگزار شد.

بهرام رستمی، مسئول کارپردازی و رابط ورزشی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: این دوره از مسابقات در رشته های ورزشی تنیس روی میز و فوتبال گل کوچک ویژه آقایان و تنیس روی میز و دارت برای بانوان برگزار شد.

رستمی ادامه داد: در بخش بانوان ۱۸ نفر در رشته دارت و ۱۵ نفر در رشته تنیس روی میز شرکت کردند و در پایان رقابت ها، مهیار عبدی نفر اول و مرضیه اینانلو نفر دوم رشته دارت را کسب کردند.در رشته تنیس روی میز آناهیتا جعفرنژاد و شهره آرونی به ترتیب بعنوان نفر اول و دوم دست یافتند.

رابط ورزشی شبکه بهداشت ری گفت: در بخش آقایان در رشته ورزشی فوتبال گل کوچک ۶ تیم ۵ نفره با هم رقابت کردند و در نهایت تیم بهورزان اول شد و در رشته تنیس روی میز 16 شرکت کننده با هم رقابت کردند و در فینال دکتر مجید دل آور با پیروزی بر داوود اردستانی به مقام قهرمانی این رشته ورزشی دست یافت.

رستمی گفت: این دوره از مسابقات با حمایت دکتر تاجدار سرپرست و اعضای  شورای فرهنگی  شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری برگزار و با استقبال پرشور همکاران علاقمند، شاهد رقابت های جدی و پر شوری در رشته های مختلف بودیم.

وی ضمن قدردانی از تمامی همکارانی که در اجرا و برگزاری رقابت ها بعنوان داور و ... کمک کردند، گفت: بزودی و در مراسمی جوایز نفرات برتر به آنها اهدا می شود.

  • گروه خبری : شبکه بهداشت و درمان ری
  • کد خبر : 226163
کلمات کلیدی
حسین حاجی رضایی
تهیه کننده:

حسین حاجی رضایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *