برگزاری کارگاه پیشگیری از مصرف مواد مخدر و رفتارهای پرخطر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

کمیته فرهنگی جوانی جمعیت معاونت فرهنگی و دانشجویی با همکاری اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه، به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر کارگاه با عنوان "پیشگیری از مصرف مواد مخدر و رفتارهای پرخطر" را برگزار کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این کارگاه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و باهدف پیشگیری و کاهش آسیب های روانی و جسمی با عنوان "پیشگیری از مصرف مواد مخدر و رفتارهای پرخطر" سه شنبه 22 خرداد از ساعت 10 تا 12.30 در سالن شورا با امتیاز آموزش ضمن خدمت و با تدریس دکتر سجاد خدایی مشاور و کارشناس اداره مشاوره و سلامت روان برگزار شد.
در این کارگاه درباره انواع مواد مخدر، علائم و عوارض مصرف مواد و راهکارهایی جهت پیشگیری صحبت شد و سلسله کارگاه های توانمند سازی و رشد فردی با عنوان "زیستن خردمندانه" همراه با امتیاز ضمن خدمت ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
از همکاران علاقه مند دعوت می شود، برای ثبت نام به سامانه آموزش ضمن خدمت دانشگاه به آدرس اینجا مراجعه و درس را انتخاب کنند.
توضیح اینکه، این 7 کارگاه دارای امتیاز آموزش ضمن خدمت و ظرفیت هر کارگاه 40 نفر است و همه واحدهای تحت پوشش دانشگاه در صورت تمایل به برگزاری این دست از کارگاه ها در واحد خود، برای هماهنگی با شماره 64432560 دکتر سمانه میرزایی تماس بگیرند.
برای اطلاع از تاریخ، عناوین و پوستر کارگاه ها، اینجا کلیک کنید.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر