• تاریخ انتشار : 1403/07/10 - 11:51
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 41
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری کلاس‌های آموزش پیشگیری از خودکشی در مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس واحد آموزش بهداشت و ارتقا سلامت مرکز بهداشت جنوب تهران، از برگزاری کلاس‌های آموزشی سفیران و داوطلبان سلامت در خصوص پیشگیری از خودکشی خبر داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، فاطمه محمدعلی، کارشناس واحد آموزش بهداشت و ارتقا سلامت این مرکز گفت: به مناسبت روز جهانی پیشگیری از خودکشی و در راستای آگاهی جامعه، ترویج فرهنگ گفتگو و حمایت اجتماعی، کلاس‌های آموزشی پیشگیری از خودکشی در مراکز، پایگاه‌ها و سراهای محله برگزار شد.
وی در ادامه افزود: مراقبان سلامت برای 340 تن از عموم مردم، 67 تن از داوطلبان سلامت و 401 تن از سفیران در این کلاس‌ها، موضوع پیشگیری از خودکشی را آموزش دادند.
همچنین مراقبان سلامت، این کلاس‌های آموزشی را در مرکز خدمات جامع سلامت قمر بنی‌هاشم و امام صادق (ع)، پایگاه‌های شماره 1فرمانفرماییان، پایگاه شماره 3شیخ احمد کافی، پایگاه‌های شماره 1 و 4 شهید آیت، پایگاه شماره 2 جوادیه، پایگاه شماره 1 دارالشفا امام رضا (ع، پایگاه‌های شماره 2 و 3 ابوذر، پایگاه‌های شماره 4 و 2 مرکز 21، پایگاه‌های شماره 3 و 4 اکبرآباد، پایگاه‌های شماره 3 و 1 شاه‌آبادی و پایگاه شماره 1 شهید واحدی برگزار کردند.





  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 279519
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر