• تاریخ انتشار : 1401/12/07 - 12:54
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 228
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بزرگداشت روز مهندس و روز جانباز در مرکز قلب دانشگاه علوم پزشکی تهران

به مناسبت روز مهندس و زاد روز خواجه نصیرالدین طوسی و روز جانباز مصادف با میلاد حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام، از مهندسان و جانبازان در مرکز قلب تهران قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، روز شنبه ۶ اسفند 1401 مصادف با زاد روز خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند بزرگ، شاعر، فیلسوف، متکلم، فقیه، ریاضیدان و منجم ایرانی با حضور دکتر حسین نوید معاون توسعه مدیریت و منابع، سید محسن اسماعیلی مدیر روابط عمومی و محمد علی صفری مدیر بودجه مرکز قلب تهران از واحدهای مهندسی مرکز بازدید و این روز را به کارکنان واحدهای مربوطه تبریک گفتند.
در این بازدیدها دکتر نوید و هیئت همراه با حضور در واحد IT از مهندس حسین سید اسماعیل مسعول این واحد و کارکنان خدوم آن قدردانی بعمل آورد همچنین در واحد فنی مهندسی از آقای مهندس جمشید عبدالهی و همکارانشان تقدیر شد.
معاون توسعه و همراهان با حضور در واحد مهندسی پزشکی این روز را به مهندس مهدی مرادیان و کارکنان شریف این واحد تبریک گفت و از خدمات ارزنده آنها قدردانی کرد.
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، مسئولان در واحدهای نقلیه و دندانپزشکی حاضر، و از جانبازان عزیز شهرام شعبانی، دکتر سیاوش خبازپور و دکتر احسان قدسی تقدیر و این روز را به آنان تبریک گفتند.
مسئولان این واحدها نیز به پاس گرامی داشت این مناسبت‌ها که همه ساله برگزار می‌شود، از حضور مدیران مرکز قدردانی و برای آنان آرزوی توفیق کردند.

  • گروه خبری : مرکز قلب تهران
  • کد خبر : 226897
سید محسن  اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *