بررسی خدمات رفاهی باشگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران

تأکید دکتر رامین رحیم نیا بر ارائه خدمات رفاهی شایسته و مطلوب در شأن کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران

نشست بررسی «خدمات رفاهی باشگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران» با حضور معاون توسعه تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، جلسه کاری گزارش عصرگاهی (evening Report) شنبه 1۴ مرداد ۱۴۰۲ معاونت توسعه با محوریت بررسی «خدمات رفاهی باشگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران» برگزار شد. 
دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران با تأکید بر اینکه در ارائه خدمات رفاهی باید حس خوبی برای کارکنان ایجاد کنیم؛ گفت: تلاش داریم در شأن و حرمت کارکنان دانشگاه خدمات شایسته‌ای را برنامه‌ریزی و عملیاتی کنیم چرا که حس خوب و داشتن انگیزه بالای همکاران برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد. 
وی تصریح کرد: زمانی ما در ارائه خدمات رفاهی به کارکنان دانشگاه موفق خواهیم بود که رضایت همکاران را جلب کرده باشیم و بتوانیم هم سو با شرایط کنونی جامعه برای امور رفاهی خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران حرکت‌های امیدبخش و سازنده‌ای را تدوین و عملیاتی کرده باشیم.  
توضیح اینکه باتوجه‌به بررسی خدمات رفاهی باشگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیران معاونت توسعه در خصوص این موضوع نظرات ارزشمند و سازنده خود را بیان کردند.
ان‌شاءالله در آینده نزدیک نتایج نشست فوق برای استفاده همکاران و خانواده محترمشان از خدمات باشگاه رفاهی با بهره‌مندی از تخفیفات مناسب اطلاع‌رسانی می‌شود. 
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *