تجمع جامعه دانشگاهی علوم پزشکی تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گردهمایی جامعه دانشگاهی علوم پزشکی تهران، در حمایت از مردم مظلوم فلسین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در تجمع روز 13 آبان  1402،  حجت الاسلام و المسلمین میر مجید سید قریشی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، تجمع امروز دانشگاهیان را به منظور گرامیداشت مقام انسانیت و شرافت انسانی دانست و افزود: این ایام، ایام سوگ و همچنین ظفر و امید است.
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه  در تکمیل سخنان خود افزود: از این رو ایام سوگ است که میلیون ها انسان درحال قربانی شدند و امروز پس از قرن ها فراعنه جهان را می بینم که برای باقی ماندن خویش، فرزندان بی پناه را قتل عام می کنند.
وی افزود: از این منظر ایام ظفر است که برای کشتن فرزندان غیور فلسطین، امریکایی ها وارد عرصه جنگ می شوند که نشانه رذالت و سقوط آنان است. امروز عصای موسی در دست مسجد الاقصی بلند شده و وجدان های جهانی در نیویورک، شیکاگو، لندن و دیگر کشورها در حمایت از مردم فلسطین به خیان ها آمدند و این عمر استکبار را کوتاه تر می کند.
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، با بیان اینکه این حوادث  نشان دهنده حقانیت ملت ایران است افزود: آنچه که  ملت ایران در این 45 سال فریاد می زدند به جهانیان اثبات شده و امریکا در افول قرار دارد.
حجت الاسلام قریشی با اشاره به وظیقه مومنان در عصر حاضر گفت: همان طور که امیرالمومین (ع) فرمودند قدم های کوتاهی برای رسیدن به قله مانده و راه رسیدن به آن در آگاهی و صبر و استقامت است. استادان و دانشجویان عزیز دراین دوران می توانند با کشورهای دیگر ارتباط برقرار کنند و پیام مظلومیت مردم فلسطین را منتقل کنند.
در ادامه دانشجویان بسیجی دانشگاه های علوم پزشکی کشور بیاینه ای را در حمایت از مردم فلسطین صادر کردند و قره العین رضوی دانشجوی بین الملل دانشگاه از کشور هند، به نمایندگی از دانشجویان متن بیانیه را خواند.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

احمد سلیم زاده

احمد سلیم زاده

02/08/14 - 11:11

افسوس که نتوانستم در این تجمع جوانمردانه، نوع دوستانه، دفاع از حق و مظلوم و محکومیت متجاوز حضور یابم

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *