تصویب آیین نامه اجرایی شرایط نویسندگی در مقالات علمی پژوهشی در کمیته اخلاق مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی

در چهل و دومین جلسه کمیته اخلاق مرکز تحقیقات ایمونولوژی آسم و آلرژی 3 طرح تحقیقاتی مصوب آخرین شورای پژوهشی این مرکز از نظر اخلاقی بررسی و اجرای آنها با شرط رعایت موارد اخلاقی ذکر شده، به تصویب رسید، همچنین درباره آیین نامه اجرایی شرایط نویسندگی در مقالات علمی پژوهشی مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی، چهل و دومین کمیته اخلاق مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی روز یکشنبه 14 آبان 1402، با حضور دکتر زهرا پورپاک، دکتر محمدرضا فضل الهی، دکتر علیرضا پاساپور، دکتر سیدرضا رئیس کرمی، دکتر آرش کلانتری، دکتر انوشیروان کاظم نژاد، دکتر زهرا علیزاده و مینا مومنی نژاد در سالن دکتر فرهودی این مرکز برگزار شد.
در این جلسه 3 طرح مصوب در شصت و نهمین شورای پژوهشی مرکز در از نظر اخلاقی بررسی شد و اجرای آنها با شرط رعایت موارد اخلاقی ذکر شده به تصویب رسید، در ادامه آیین نامه اجرایی شرایط نویسندگی در مقالات علمی پژوهشی مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی که بر اساس منابع معتبر علمی و COPE تهیه شده بود به استحضار اعضا رسانده و پس از بحث و تبادل­ نظر جمع­ بندی شد.

 

الناز واحدي
تهیه کننده:

الناز واحدي

تصاویر

دکتر زهرا پورپاک دکتر آرش کلانتری دکتر زهرا علیزاده دکتر سیدرضا رئیس کرمی دکتر علیرضا پارساپور دکتر انوشیروان کاظم نژاد دکتر محمدرضا فضل الهی