تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید حسابداری دانشکده دندانپزشکی

دکتر منصوریان از بهبود شرایط مالی در دوره 2 ساله رئیس حسابداری پیشین خبر داد و گفت: در این دوران دانشکده دندانپزشکی در میان سایر واحدهای دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه مالی توانست 93 درصد خواسته‌های مالی دانشکده را برآورده سازد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکي،  جلسه تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید واحد حسابداری دانشکده دندانپزشکی با حضور دکتر رکن رئیس دانشکده، دکتر منصوریان معاون اداری و مالی، روسای واحدهای اداری، درمان، حراست، فن آوری اطلاعات، امور عمومی و پشتیبانی، تجهیزات پزشکی و کادر حسابداری، چهارشنبه 13 دی 96 در اتاق شورا برگزار شد.
در این جلسه عاقلی و حسنعلی مشاورین مدیر مالی دانشگاه، برای تودیع مسعود محمودی و معارفه مهرداد نیکوکار دوعضو خانواده مالی دانشگاه حضور داشتند.
درابتدا دکتر امیررضا رکن ضمن خیرمقدم وعرض احترام به روسا، اعضا جلسه از زحمات و تلاش های2 ساله محمودی رئیس پیشین حسابداری  قدردانی کرد و به نیکوکار رئیس جدید این واحد خوش آمد گفت.  
وی گفت دوره درخشان کاری شما در دوران ریاست جناب آقای دکتر بیات بوده که موفقیت های زیادی در حوزه مالی ، پرداخت ها و ... را با همت و همکاری جناب آقای دکتر منصوریان و کادر حسابداری به همراه داشته است.
دکتر منصوریان از بهبود شرایط مالی در دوران حضور فعال  رئیس حسابداری و بخش کارپردازی سازماندهی فاکتور شرکت های مرتبط، پرداخت ها، وصول چک ها و... به مطالبی اشاره کرد و افزود در این دوران دانشکده دندانپزشکی در میان سایر واحدهای دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه مالی توانست 93% خواسته های مالی دانشکده را برآورده سازد.
معاون مالی دانشکده از زحمات و تلاش های  کادر اداری و مالی و به ویژه از خدمات رسانی ارزشمند بخش درمانی دانشکده قدردانی کرد و این موفقیت را مدیون همت و تلاشهای مجموعه دانشکده دندانپزشکی دانست.
عاقلی مشاور مدیر مالی دانشگاه نیز با اشاره به قوانین مالی و حسابرسی به مسائلی چون استفاده از بودجه کسب شده در حوزه مربوط به آن، نوع و میزان کار در واحدهای دانشگاهی و بیمارستانی و... گفت: تودیع و معارفه دو عضو از خانواده مالی دانشگاه وظیفه بزرگی است که طبق قوانین مالی هر 2 سال صورت میگیرد و درحال حاضر در چند واحد دانشگاهی، شبکه ومعاونت درحال انجام است.
همچنین از زحمات رئیس پیشین حسابداری قدردانی کرد و رئیس جدید واحد حسابداری را طبق حکم صادر شده معرفی و به نکاتی اشاره کرد.
در ادامه مهردا نیکوکار پس ازابرازخرسندی و رضایت خاطر از حضور در جمع دانشکده دندانپزشکی و تحویل اطلاعات مالی ازرئیس پیشین این حوزه افزود ایشان مثل استاد و برادر من در سازمان و خارج از آن هستند و از تجربیات ارزشمندشان قطعا بهرمند می شویم. همچنین از همکاری با رئیس دانشکده دندانپزشکی، معاون اداری مالی وآشنایی با کادر جوان و فعال حسابداری دانشکده ابراز خرسندی کرد.  
رئیس پیشین حسابداری پس از قدردانی از زحمات دکتر بیات رئیس سابق دانشکده بدلیل ارائه راهکارهای زیادی برای پیشبرد اهداف مالی و حل مشکلات، همچنین دکترمنصوریان معاون اداری مالی بخاطرهمکاری تمام وقت و خارج از ساعات و روزهای کاری با واحد مالی و به ویژه اخلاق خوش ایشان، به معرفی اعضاء مرتبط با واحد حسابداری (کارکنان واحد، امین اموال، صندوق) با شرح مسئولیت های محول آنها پرداخت.
وی همچنین پس ازمعرفی رئیس اداری، درمانی، حراست، فن آوری اطلاعات، مدیرامورعمومی و پشتیبانی، تجهیزات پزشکی از زحمات و همکاری آنها قدردانی کرد.
مسعود محمودی گفت: افتخار ما ارائه خدمات در زمان مقرر و به بهترین نحو ممکن بوده که این امر با زحمات زیاد واحد مالی میسر شد.
درپایان دکتررکن و دکتر منصوریان با اهدا لوح تقدیر وهدیه از زحمات وخدمات ارزشمند رئیس پیشین حسابداری، قدردانی کردند.



 مراسم تکریم رئیس پیشین مهرداد نیکوکار و معارفه سرپرست جدید واحد امور مالی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزار شد

خبر و عکس: فاطمه زمانی

کلمات کلیدی
تهیه کننده: