جلسه شورای مدیران معاونت توسعه دانشگاه، برگزار شد

معاون توسعه دانشگاه بر بهره مندی از ظرفیت آموزش های مجازی برای توانمندسازی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیریت امور مالی دانشگاه، جلسه شورای مدیران معاونت توسعه دانشگاه، روز سه شنبه 28 مرداد  99 به منظور ارائه گزارش فعالیت دانشکده مجازی در سطح دانشگاه، با حضور معاون توسعه دانشگاه، مدیران ستادی، دکتر مرعشی رئیس دانشکده مجازی، دکتر حاجی علی عسگری معاون دانشکده مجازی و دکتر مجتبی عقیلی عضو هیئت علمی مجتمع بیمارستانی امام خمینی ( ره ) در سالن اجلاس معاونت توسعه دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمود بیگلر معاون توسعه دانشگاه بر بهره مندی از ظرفیت آموزش های مجازی برای توانمندسازی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، تاکید کرد.

معاون توسعه دانشگاه گفت: ساخت برنامه ها و نرم افزارها در ابتدا برای ما هزینه دارد اما در انتها با توجه به استفاده روزمره و گسترده در دانشگاه، موجب افزایش اثر بخشی و کارائی در دانشگاه خواهد شد.

در ادامه جلسه، دکتر سینا مرعشی، گزارشی از فعالیت های دانشکده مجازی، کلاس های آنلاین و وبینارها ارائه کرد و گفت: دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با هدف توسعه کمی وکیفی آموزش و تربیت نیروی انسانی حرفه ایی، متخصص و کارآمد از طریق آموزش های مجازی و الکترونیکی برای ارتقای سلامت جامعه و تولید علم تشکیل شده است.

رئیس دانشکده مجازی دانشگاه، در خصوص سابقه فعالیت و سامانه های به کارفته در دانشگاه به نکاتی اشاره کرد و افزود: ارزش آموزش های مجازی در سطح بهداشت و درمان کشور بسیار برجسته شده است.

دکتر عقیلی، راه اندازی بخش واقعیت مجازی در بیمارستان ها روشی برای یادگیری مهارت های درمانی و بهداشتی بدون تاثیر منفی بر روی بیماران واقعی است.

عضو هیئت علمی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در خصوص استفاده از سامانه واقعیت مجازی و برای آموزش های دانشجویان وکارکنان از جمله آموزش جراحی عمومی، ارتوپدی، روباتیک و ... به نکاتی اشاره کرد و افزود: پزشکان، کارکنان و دانشجویانی که آموزش های لازم را با استفاده از شبیه سازی واقعیت مجازی دریافت می کنند، مهارت و عملکردشان به طور قابل توجهی پیشرفت خواهد کرد.

در پایان این جلسه هر یک از مدیران در خصوص مباحث مطرح شده، نظرات خود را ارائه دادند.

محمد پسندیده
تهیه کننده:

محمد پسندیده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *