حضور وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در شهرستان اسلامشهر

دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت و دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور در شهرستان اسلامشهر، از پروژه درحال ساخت بیمارستان 400 تختخوابی این شهرستان و کلینیک تخصصی قائمیه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، این بازدید پنجشنبه 10 شهریور ۱۴۰۱  با حضور دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، دکتر قناعتی، رئیس دانشگاه، دکتر مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار شهرستان، دکتر مسعود رفعتی مدیرشبکه و سایر مسئولان شهرستانی برگزار شد.

وزیر بهداشت پس از بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهرستان از درصد پیشرفت  پروژه در مقایسه با بازدید قبلی(اردیبهشت1401) اعلام رضایت و درخصوص تسریع ساخت و تکمیل پروژه تاکید کرد و مقرر شد واحد اورژانس و کلینیک بیمارستان تا دهه مبارک فجر1401 افتتاح شود.

در ادامه از کلینیک تخصصی قائمیه بازدید و در مورد تامین نیروهای متخصص برای این کلینیک برای افزایش دسترسی مردم به خدمات سطح2 و بهبود وضعیت ارجاع مواردی بیان شد.

در پایان جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان و همه مسئولان  حاضر در محل فرمانداری در مورد چالشها و مشکلات مربوط به بهداشت ودرمان منطقه برگزار شد و دکتر رفعتی  در مورد وضعیت بهداشت و درمان شهرستان و چالش ها و مشکلات موجود توضیحاتی ارائه داد، سپس دکتر عین الهی و دکتر قناعتی در خصوص رفع مشکلات موجود قول مساعدت و همکاری دادند.

 

کبرا قلی زاده
تهیه کننده:

کبرا قلی زاده

فیلم بردار

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *