حضور کارکنان و بیماران بیمارستان فارابی پای صندوق رای

اینجا گویی اورژانس بیمارستان فارابی نیست، بلکه یکی از شعب صندوق‌های اخذ رأی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر است. پیر و جوان، پزشک، پرستار، انتظامات، خدمات و ... در صف ایستاده‌اند تا مهر انتخاب دیگری را بر صفحه روزگار حک کنند.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، صبح روز جمعه ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶، روز سرنوشت ساز ملت ایران بود.
ستاد انتخابات کشور، امسال هم برای شرکت کارکنان بیمارستان ها و بیمارانی که به علت بیماری قادر به حضور در شعب اخذ رای نبودند، مانند همیشه فکر کرده و صندوق‌های سیار را فراخور جمعیت هر بیمارستان و تعداد پرسنل و بیماران بستری، برای اخذ رأی اعزام کرده بود.
کلمه صندوق سیار تداعی کننده صندوقی است که در داخل اتاق‌های بیمارستان تک به تک می‌چرخد تا آرای بیماران را جمع آوری کند، اما در بدو ورود به اورژانس بیمارستان فارابی با صفی طویل که صندوق سیار را یکجا متوقف کرده مواجه می شوید.
از پرستار و ‌پزشک گرفته تا بیماران و همراهانی که برای مداوا به اورژانس بیمارستان فارابی مراجعه کرده بودند، پای صندوق آمدند.
شور انتخابات به حدی است که لحظه‌ای فراموش می‌کنی در بیمارستان هستی و عده‌ای آمده‌اند تا درد خود را مداوا کنند.
آنها آمده‌اند تا بگویند «آقای رئیس جمهوری که قرار است چهار سال سکان مدیریت کشور را به دست بگیرید! ما به وظیفه و عهد خود وفا کردیم! شما هم پای قول‌هایتان و عهدتان با این ملت بمانید!»
خبر: امیدوار
عکس: منتی

معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي