درخشش دانشگاه علوم پزشکی تهران در شانزدهمین جشنواره شهید مطهری و بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی

دکتر سید فرشاد علامه سهم دانشگاه علوم پزشکی تهران را در کسب جوایز جشنواره شهید مطهری و همایش کشوری آموزش علوم پزشکی کم نظیر دانست.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه  علوم پزشکی تهران، دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به موفقیت اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در شانزدهمین جشنواره شهید مطهری و بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش پزشکی گفت: در این دوره، از شش حیطه جشنواره کشوری شهید مطهری، در 5 حیطه، حائز رتبه و یا فرایند قابل تقدیر شدیم که در نوع خود بی نظیر است.
معاون آموزشی دانشگاه، از کسب 30 درصد جوایز ایده های نوآورانه دانشجویی خبر داد و گفت: در  جشنواره ایده های نوآورانه دانشجویی از شش ایده برتر 2 ایده متعلق به  دانشگاه علوم پزشکی تهران است که نزدیک به 30 درصد ایده های کشوری را شامل می شود.
دکتر علامه با اشاره به اختصاص بیش از 20درصد جوایز فرایندهای برتر کشوری به دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: جشنواره تداوم به فرایندهای آموزشی که بیش از 5 سال ادامه دارد اختصاص می یابد. در این جایزه از 34 فرایند حائز رتبه کشوری 7 فرایند متعلق به دانشگاه علوم پزشکی تهران است که بیش از 20 درصد فرایندهای کشوری را شامل می شود. یکی از نکات مهم این جایزه تداومی است که منجر به نهادینه شدن فرایند در سیستم آموزشی می شود.
معاون آموزشی دانشگاه از اساتید و دانشجویان دانشگاه که در توسعه اموزش مشارکت دارند قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با مشارکت فعال اساتید و دانشجویان در سال های آینده شاهد موفقیت های بیشتر دانشگاه علوم پزشکی تهران باشیم.
دکتر علامه در بخش دیگری از سخنان خود، به مشارکت دانشگاه های کلان منطقه 10 در نمایشگه آموزش پزشکی اشاره کرد و گفت: غرفه کلان منطقه 10 به دانشگاه های این کلان منطقه شامل سه دانشگاه بزرگ علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی، شاهد و بقیه الله و سایر دانشکده های فعال در این حوزه اختصاص دارد و  محصولات خود را در معرض دید شرکت کنندگان قرار می دهند.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *