• تاریخ انتشار : 1402/06/07 - 12:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 248
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دومین جلسه ارزیابی مدیران معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران با رویکرد «برنامه توسعه فردی» برگزار شد

دومین جلسه ارزیابی مدیران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای «تعیین نیازهای آموزشی» تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع، در ارزیابی مدیران معاونت توسعه، با استفاده ابزارهایی از جمله؛ کارتیمی، شایستگی¬های رفتاری و عمومی مدیران مورد سنجش قرارگرفته و نقاط قوت و قابل بهبود تعیین می شود. 
سپس براساس گزارشات بازخورد، برنامه توسعه فردی، مهارتی، به منظور تدوین محتواهای آموزشی اختصاصی هر فرد و هدفمند کردن آموزش ضمن خدمت تعیین می¬شود. 
توضیح اینکه در نظرسنجی که از برخی مدیران صورت گرفت؛ فرایند را رضایت‌بخش، برنامه‌ریزی‌شده، مرتب و منضبط عنوان کردند به‌طوری‌که پیش از حضور در فرایند دچار استرس و نگرانی در خصوص خروجی‌های کار بودند؛ اما تیم کاری در فرایند، مخصوصاً ارزیابی‌کننده‌ها به‌قدری حاذق بودند که از نظر میزان استرس مدیران و شرکت‌کنندگان را به ثبات می‌رساندند تا مدیران بتوانند خود واقعی‌شان را به نمایش گذاشته و به‌درستی ارزیابی شوند. 
در تمامی ایستگاه‌ها آرامش خوبی حاکم بود که باعث می¬شد با آرامش خیال، حضور داشته و در برنامه‌ها مشارکت کنند. 
فرایند بسیار جالب‌تر و بهتر از چیزی بود که انتظار می‌رفت باوجوداینکه یک روز کامل زمان می‌برد؛ اما باتوجه‌به یکپارچگی فرایند و در نهایت خروجی که خواهد داشت قطعاً بسیار اثربخش و مفید خواهد بود و ارزش زمان‌گذاشتن یک روز تعطیل را داشت که نتایج آن هم برای فرد و هم برای سازمان بسیار مفید خواهد بود.
یکی از دغدغه‌های مدیران این است که خروجی کار چه خواهد شد؛ اما با توضیحات کامل این نگرانی رفع شد. این فرایند به سازمان کمک می‌کند تا نیازهای مدیران را شناسایی کرده و به توسعه و بهبود مهارت‌های فردی آنها کمک کند.
قطعاً بهترین سازمان‌ها بدون داشتن کارکنان ماهر و توانمند امکان رشد نداشته و عملکردشان نزولی خواهد بود، قطعاً هرچقدر مدیران کارآمدتر باشند سازمان بهتر روبه‌جلو حرکت می‌کند. 
  • گروه خبری : معاونت توسعه مديريت و برنامه ريزي منابع
  • کد خبر : 245186
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *